Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ روستای الباجی در نزدیکی و همسایگی مناطق نفت‌خیز و با وجود داشتن جوانان فعال و علاقمند همچنان با برخی مشکلات دست به گریبان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مناطق محروم و کمتر‌برخوردار در همه جای کشور مناطقی‌اند که مردم روزانه با مشکلات متعددی دست به گریبانند اما در برخی مناطق با توجه ثروت ذاتی آن مناطق این مشکلات بیشتر به چشم مردم می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان اهواز که دارای منابع بسیار گسترده زیر‌زمینی است، اما با وجود خدمات گسترده دولت‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی همچنان مشکلات زیادی وجود دارد که عزم و اراده و توجه ویژه متولیان دولتی را می‌طلبد.

گزارش ویدئویی| وقتی "همدلی ایرانی‌ها" حد و مرز نمی‌شناسد/‌ کمک مومنانه کاشانی‌ها ‌به نیازمندان غیزانیهافتتاح فاز سوم طرح آبرسانی به روستاهای "غیزانیه" اهواز به روایت تصاویرفرمانده قرارگاه سازندگی سپاه: مرحله پایانی پروژه انتقال آب به «غیزانیه» فردا افتتاح می‌شود

روستای الباجی اما در نزدیکی و همسایگی مناطق نفت‌خیز و با وجود داشتن جوانان فعال و علاقه‌مند همچنان با برخی مشکلات دست به گریبان است. خبرنگار تسنیم به میان جوانان با انگیزه اما دغدغه‌مند این روستا رفته تا با درد دل‌های آنها آشنا شود.

انتهای پیام/ 331/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان