Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تهاجمی آبی‌پوشان پایتخت به دلیل دریافت کارت زرد قادر نیست تا تیمش را در دیدار بعدی لیگ برتر همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از سوپرایزهای ترکیب استقلال مقابل پیکان، بازی دادن به داریوش شجاعیان و نیمکت‌نشینی آرش رضاوند بود؛ هر چند که شجاعیان فرسنگ‌ها با فرم ایده‌آل خود فاصله داشت و نتوانست در قامت هافبک بازیساز مهاجم تیم را تغذیه کند و بدون ارسال پاس کلیدی برای مهاجمان زهردار استقلال، تعویض شد و جای خود را به آرش رضاوند در دقایق پایانی بازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته شجاعیان در جریان بازی به دلیل خطا روی بازیکن پیکان از داور بازی اخطار گرفت تا با چهار اخطاره شدن دیدار بعدی تیمش مقابل پدیده را از دست بدهد؛ هافبک آبی‌ها پیش از جدال با پیکان مقابل صنعت نفت، پدیده و تراکتور با کارت زرد جریمه شده بود و حالا باید از روی سکوها دیدار بعدی آبی‌ها را به دلیل محرومیت دنبال کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شجاعیان پیکان استقلال پیکان شجاعیان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تراکتورسازی مهدی طارمی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل

به گزارش همشهری آنلاین، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

کد خبر 847447 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان