Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@03:50:09 GMT

جزئیات ساعت کار جدید بانک‌ها در شهر‌های رنگی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۷۳۹۴

کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی پیرامون ساعت کار شعب و نحوه حضور کارکنان بانک‌ها با توجه به رنگ بندی شهرها اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی پیرامون ساعت کار شعب و نحوه حضور کارکنان بانک‌ها در شهر‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آمده است:

«با سلام و تقدیم احترام

با توجه به سوالاتی که در خصوص نحوه چگونگی ارائه خدمات بانک‌ها و نحوه حضور کارکنان آنان در روز‌های جاری که در بعضی از شهر‌ها از نظر ستاد ملی کرونا تغییر وضعیت هشدار داده‌اند ضرورتاً به استحضار می‌رساند مطابق یا مفاد نامه شماره ۹۹/۱۸۲۵-ک ه مورخ ۹۹/۹/۱۳ تا اطلاع ثانوی ساعات فعالیت بانک‌ها برای پذیرش مشتریان از ۸ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر و در روز‌های پنج شنبه تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

حضور کارکنان محترم بانک‌ها در شهر‌ها با هشدار قرمز به میزان ۵۰% می‌باشد و ۵۰% بقیه کارکنان می‌توانند با توجه به نظر مدیران محترم مناطق بنحویکه ارائه خدمات شعب متوقف یا با خدشه روبرو نگردد بصورت نوبتی از طریق دورکاری ادامه یابد.

در شهر‌های با هشدار نارنجی از جمله تهران و البرز حضور کارکنان به میزان ۲/۳ خواهد بود و ۱/۳ آنان می‌توانند مشروط به امکان ارائه کامل به مشتریان از طریق نوبتی دورکاری داشته باشند.

بدیهی است در سایر شهر‌ها با هشدار‌هایی با رنگ‌های زرد و آبی ارائه خدمات بانکی با حضور صدردرصدی کارکنان خواهد بد.
طبیعتاً رعایت پروتکل‌های بهداشتی (استفاده از لوازم التحریر اختصاصی، مواد ضدعفونی‌کننده، رعایت فاصله مکانی بین افراد و ...) و توصیه و پیشنهاد به مراجعین برای انجام امور بانکی آینده با استفاده از تجهیزات الکترونیکی مورد عنایت همکاران بانکی و به ویژه مدیران محترم شعب خواهد بود.

ضمناً خاطرنشان می‌نماید تغییر رنگ شهر‌ها با هشدار‌های ستاد ملی کرونا در آینده کماکان مشمول مراتب مندرج در نامه حاضر خواهد بود.»

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حضور کارکنان شهر ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی

این عکس‌های رنگی تصویری کمتردیده شده و زیبا از کشور افغانستان را در حدود یک قرن قبل به تصویر می‌کشند.

به گزارش فرادید، این عکس‌ها در سال ۱۹۲۸ میلادی یعنی در حدود ۹۶ سال قبل گرفته شده‌اند؛ در آن زمان افغانستان به تازگی استقلال خود را کسب کرده بود و تحت حاکمیت شاه امان‌الله خان قرار داشت.

عکس‌هایی که ملاحظه خواهید کرد اغلب در مناطقی همچون کابل و پغمان گرفته شده‌اند و موارد کمتری نیز به غزنی و قندهار مربوط هستند.

دیگر خبرها

  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی (عکس)
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • (تصاویر) افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟