Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیام نیسن ۶۸ ساله یکی از سوپراستارهای سینمای جهان است که از سال ۱۹۷۶ وارد عرصه بازیگری شد و در این سال‌ها ضمن نامزدی برای چند جایزه معتبر توانسته به یکی از پرفروش‌ترین بازیگران تاریخ تبدیل شود. بنابراین جای تعجب ندارد که آخرین فیلم او عنوان پرفروش‌ترین فیلم مستقل سال را از آن خود کرده است.

فیلم تیرانداز (The Marksman) با نقش‌آفرینی نیسن در حال حاضر با کمی بیش از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش، رتبه اول پرفروش‌ترین فیلم‌های مستقل گیشه را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که همچنان در وضعیت فوق‌العاده ناشی از شیوع کرونا به سر می‌بریم، کارشناسان سینمایی چنین فروشی را تحسین‌برانگیز ارزیابی می‌کنند.

تیرانداز نه تنها از دیگر فیلم‌های مستقل سال از جمله میناری (۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروش) و سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها (۱میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش) که هردو از نامزدهای اسکار امسال هستند، عملکرد بهتری داشته بلکه پس از فیلم‌هایی چون زن شگفت انگیز ۱۹۸۴، خانواده کرودها: عصر جدید، رایا و آخرین اژدها و تام و جری، پنجمین فیلم پرفروش سال نیز هست. از بین این پنج فیلم، همگی توسط استودیوهای معروف فیلمسازی توزیع شده‌اند به جز تیرانداز که از سوی شرکت اوپن رود اینترتیمنت پخش شد.

در فیلم تیرانداز که ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۹۹) اکران شد، لیام نیسن در نقش شخصیت جیم، یک پسر نوجوان مکزیکی را در مرز آریزونا از چنگال کارتل‌های جنایتکار نجات می‌دهد.

۵۸۵۸

کد خبر 1501420

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگران سینمای جهان پرفروش ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه

به گزارش قدس آنلاین، «ریموند مور» قاضی منطقه‌ای آمریکا گفت، می‌توانسته این کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا را که «جرد سباستین دالکی» ۳۲ ساله است، بیش از این محکوم کند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وی ادامه داد: «این یک رسوایی است. به نظر من این اقدامی عمدی بوده است. این خیانتی آشکار و افشار اسرار دولتی است.»

وکلای این کارمند سابق اما خواسته بودند که حکم موکلشان ۱۴ سال حبس باشد چون بر اساس ادله موجود، فروش این اسناد در سال ۲۰۲۲ بوده اما به دست کسی که گمان می‌کردند «دشمن» باشد، نیفتاده است.

دستیار مدافع عمومی فدرال نیز خواستار حکمی کمتر برای این کارمند سابق آژانس امنیت ملی شد و گفت که او به دلیل چهار بار تلاش برای خودکشی دچار ترومای مغزی شده و در کودکی هم تروما داشته است.

دالکی بعدا به قاضی پرونده گفت از اختلال اضطراب پس از سانحه، اختلال دو قطبی و اختلال وسواس رنج می‌برد. او همچنین انگیزه ایدئولوژیکی یا کسب درآمد از طریق موافقت با فروش اسرار را انکار کرد. البته قاضی پرونده گفت بابت ادعاهای دالکی مشکوک است چون هیچ سوابق پزشکی برای اثبات صحت این ادعاها وجود ندارد.

بر اساس اسناد دادگاه، دالکی که فقط برای یک ماه در آژانس امنیت ملی آمریکا کار کرده بود به مامور مخفی اف.بی.آی که گمان کرده بود یک مامور روس باشد، گفته بود که به دنبال ایجاد تغییر است. او همچنین گفته بود که ۲۳۷ هزار دلار هم بدهی دارد. دالکی همچنین گفته بود که تصمیم دارد تا با روسیه کار کند چون اصالتش به این کشور برمی‌گردد. این مرد در ابتدا ۱۶ هزار و ۴۹۹ دلار به صورت رمز ارز دریافت کرد تا نشان دهد که چه اسنادی در اختیار دارد و بعد مبلغ ۸۵ هزار دلار بابت بقیه اسناد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟