Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام زمان دربی تهران در دیدار برگشت فصل جاری، باشگاه پرسپولیس برای حضور در این دیدار شرط جالبی گذاشته است. سرخپوشان مدعی شده اند در صورتی که تعداد بازی هایشان با استقلال برابر باشد، پا به میدان خواهند گذاشت. در این خصوص، سهیل مهدی توضیحات مهمی داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران توضیحاتی درباره درخواست باشگاه پرسپولیس و شکایت باشگاه پدیده مشهد ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ به درخواست پرسپولیس برای برگزاری دربی برگشت لیگ بیستم در تاریخی دیگر، واکنش نشان داد.

سهیل مهدی درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری دربی برگشت لیگ بیستم به شرط انجام تعداد بازی ‌های برابر استقلال با این تیم گفت:

پاسخ پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری در صورت نامه ‌نگاری با سازمان لیگ را به صورت مکتوب می ‌دهیم. اینکه قرار باشد هر موضوعی را در رسانه ‌ها پاسخ دهیم، کار پیش نمی ‌رود. با احترامی که برای رسانه ‌ها قائل هستیم، بهتر است اخبار نهایی را منتشر کنیم. هر گونه نامه‌ از طریق واحد مربوط پاسخ داده می ‌شود.

سهیل مهدی در مورد غدغه سازمان لیگ برای برگزاری بازی ‌های لیگ در ماه ‌های‌ پیش ‌رو عنوان کرد:

برگزاری منظم و سلامت لیگ با وجود فشرده بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌ های تیم ملی و … مهم‌ترین دغدغه سازمان لیگ است. باید از همکاری باشگاه‌ ها تشکر کنیم. با توجه به شرایط موجود، باشگاه‌ ها متحمل هزینه‌ های زیادی بابت سفرها و لغو پروازها می ‌شوند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اعتراض پرسپولیسی‌ ها به بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت:

مسئولیت مناسب بودن چمن ورزشگاه صد در صد برعهده ناظر بازی است. زمین و چمن ابعاد مشخصی دارند که شاید اختلاف نظرهایی درباره چمن وجود داشته باشد، اما خوشبختانه ناظر این بازی از داوران باتجربه بود و به تشخیص ایشان احترام می‌گذاریم. متأسفانه مُد شده وقتی تیم‌ها نتیجه می‌گیرند خوشحال هستند، اما در صورت عدم نتیجه‌گیری بحث‌های دیگری مطرح می‌کنند و ایراد می ‌گیرند.

مهدی در خصوص شکایت باشگاه پدیده مشهد در رابطه با بازی کردن عیسی آل ‌کثیر مهاجم پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن جریمه ۱۰ هزار دلاری او به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:

باشگاه پدیده شکایتی داشته که این شکایت به ارکان قضایی از جمله کمیته وضعیت و انضباطی ارجاع داده می‌ شود تا در این زمینه تصمیم ‌گیری شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهیل مهدی سازمان لیگ پرسپولیس پدیده دربی برگشت استقلال استقلال پدیده پرسپولیس دربی برگشت سازمان لیگ سهیل مهدی سازمان لیگ سهیل مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی

با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بلیت فروشی دربی به روش قطره چکانی! (+عکس) بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی ممنوع شد

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم