Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:12:25 GMT

قلی‌زاده در بازی، کاوه خارج از ترکیب

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۵۴۰

یکی از دو بازیکن ایرانی شارلروا در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم برابر ماسکرون حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی که دو بازیکن ایرانی شارلروا بلژیک به حساب می‌آیند، در مسابقه امشب این تیم مقابل رویال ماسکرون در چارچوب هفته سی و دوم ژوپیر لیگدر فهرست حضور دارند، اما تنها یکی از آنها در ترکیب اولیه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قلی‌زاده که یکی از ستاره‌های این فصل شارلروا بوده، در مسابقه تدارکاتی اخیر تیم ملی مقابل سوریه فوق‌العاده ظاهر شد و دو پاس گل با ارسال و پاس در عمق داد و توانست نقش موثری در برتری ۳ بر صفر ایران داشته باشد، در بازگشت به بلژیک، در ترکیب شارلروا برابر ماسکرون حاضر است.

 

 

 

 

کاوه رضایی، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا که پس از ابتلا به کرونا و قرنطینه دو هفته‌ای بهبود پیدا کرده، برای دومین دیدار پیاپی در ترکیب ابتدایی تیمش حضور ندارد ولی احتمالا در نیمه دوم بازی با رویال ماسکرون به میدان خواهد رفت.

 

تیم فوتبال شارلروا که از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در استاد دو پایس مقابل ماسکرون رده هفدهمی قرار خواهد گرفت، هم‌اکنون با ۴۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک است که با پیروزی مقابل ماسکرون می‌تواند تا رتبه هشتم بالا برود.

شارلروا کاوه رضایی علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا کاوه رضایی علی قلی زاده قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای تقابل با آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.

به گزارش مشرق، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود

اوسمار ویرا برای این بازی تیمش را با این ترکیب به میدان می‌رفستد: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!