Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت و سرعت ابتلا به کرونا و جان‌باختن شهروندان بر اثر این ویروس همچنان در استان افزایشی است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۶۶۰ نفر رسیده که از این تعداد ۳۳۱ نفر مشکوک و ۳۲۹ نفر مبتلا به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به ابتلای ۷۱۹ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۶۷ نفر بوده که از این تعداد، ۴۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل است.

آقاپور با اشاره به افزایش ۱۵ نفری تعداد فوت شدگان براثر بیماری کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی اضافه کرد: تعداد کل فوت‌شدگان در استان به سه هزار و ۸۰۲ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

وی اظهار کرد: از کل فوتی های دیروز بر اثر شیوع کرونا در آذربایجان غربی، ۹ نفر مربوط به ارومیه، ۲ نفر مربوط به میاندوآب، ۲ نفر مربوط به نقده و یک نفر مربوط به هرکدام از شهرستان های خوی و چالدران است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی طی حدود ۱۳ ماه شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور، سه خیز شیوع را پشت سرگذاشته و به نظر می‌رسد شاهد آغاز خیز چهارم این بیماری در استان باشیم که البته به احتمال  زیاد خطرناک‌تر از گذشته خواهد بود.

ارومیه، خوی و نقده در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها نقده کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی چالدران ارومیه میاندوآب پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقده کرونا ویروس کرونا نقده کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی چالدران ارومیه میاندوآب اخبار کنکور آذربایجان غربی نفر مربوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری دیشب یکی از خیابان های ارومیه خبر داد.

نلصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی