Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:49:42 GMT

انجام عملیات اطفاء حریق در سنندج/مصدومیت 58 نفر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۰۹۹۷

انجام عملیات اطفاء حریق در سنندج/مصدومیت 58 نفر

سهیل فضل‌وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: آتش‌نشانان رسالت بزرگی برعهده دارند و وظیفه آنان علاوه بر مقابله با حوادث، ترویج فرهنگ ایمنی و افزایش سطح آگاهی شهروندان در راستای پیشگیری از حوادث محتلف است. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: بواسطه شیوع ویروس کرونا، آتش‌نشانان هم سالی سخت و دشوار را سپری کردند و بصورت شبانه روزی آماده امدادرسانی به شهروندان در زمان بروز حوادث بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فضل‌وزیری از انجام یک هزار و 404 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: 874 مورد از این تعداد مربوط به عملیات اطفاء حریق و 530 مورد عملیات امداد و نجات بوده است. 

وی عنوان کرد: از 874 عملیات اطفاء حریق در طول سال گذشته؛ 481 مورد آن مربوط به اطفاء حریق فضای سبز، زمین کشاورزی و مرتع و جنگل، 121 مورد خودرو و ماشین آلات، 118 فقره مسکونی، 47 مورد ضایعات و زباله، تجاری 34 فقره، انبار 12 مورد، تاسیسات شهری 6 مورد، مراکز تجمعی و آموزشی 5 فقره، 4 مورد اداری، 4 مورد صنعتی، یک مورد مراکز بهداشتی و  درمانی و 41 فقره مربوط به سایر موارد بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به انجام 530 فقره عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در سال 99 اشاره کرد و افزود: 282 فقره عملیات گرفتن حیوانات وحشی و موذی، 76 مورد گیر کردن در آسانسور، 45 مورد گیر کردن انگشتر، 43 فقره تصادف، 15 مورد آبگرفتگی و سیلاب، 12 مورد ریزش آوار، 7 مورد انفجار گاز، عملیات غواصی 5 مورد، ریزش چاه و سقوط در آن 4 مورد، سقوط از ارتفاع 4 مورد، خفگی و گاز گرفتگی 2 مورد، سقوط اجسام یک مورد و 34 فقره شامل سایر موارد است. 

فضل‌وزیری در ادامه اعلام کرد: در حوادث رخ داده سال گذشته 58 نفر مصدوم و متاسفانه 21 نفر از شهروندان هم جان خود را از دست داده‌اند. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج بیان کرد: یک‌هزار و 383 مورد از عملیات‌های انجام شده در سال گذشته در داخل محدوده شهر سنندج، 36 مورد خارج از محدوده و 7 مورد از ماموریت‌ها مربوط به روستاهای اطراف بوده است. 

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات عملیات اطفاء حریق سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین