Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله یوسفی روز دوشنبه با اشاره به تصمیم جدید قرارگاه ساماندهی مرغ در کشور به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال ۹۹ تعداد ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار جوجه ریزی و پرورش مرغ در مرغداری های استان انجام شد و امسال نیز این روند با قوت ادامه دارد.

وی گفت: تصمیم جدید قرارگاه ساماندهی مرغ در افرایش و تعیین قیمت هر کیلوگرم ۲۴۹ هزار ریال برای مصرف کنندگان در همه مرغ فروشی های کشور سبب آرامش بازار مرغ شده و به همین دلیل روز گذشته هیچ گونه صفی در استان برای تهیه مرغ نبود و حتی در برخی موارد مرغ کشتار روز برای توزیع در مرغ فروشی های استان متقاضی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یوسفی گفت: این تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ هم سبب آرام شدن بازار مرغ شده و رضایت تولید کننده و مصرف کننده در پی داشته است.

وی با بیان از ۱۰۱ واحد مرغداری استان ۸۸ واحد فعال و ۱۳ واحد غیر فعال هستند، گفت: چهار واحد از واحد های غیر فعال در دو هفته آینده به چرخه تولید بر می‌گردند و بقیه نیز بررسی مشکلات و رفع موانع  آنهاد در دستور کار است.

براساس آمار رسمی جهاد کشاورزی خراسان شمالی، مصرف سالانه سرانه گوشت مرغ استان حدود ۳۲ کیلوگرم است که براساس استانداردهای جهانی این میزان مصرف نزدیک به ۲ برابر میانگین جهانی است.

 توان تولید مرغ استان که در ابتدای سال ۹۲ نزدیک به ۲۰ هزار تن بود پارسال به ۸۸ هزار و ۵۰۰ تن رسید.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دفتر امور طیور گوشت مرغ خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گوشت مرغ وزارت جهاد کشاورزی گوشت مرغ خراسان شمالی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند

دریافت 19 MB

محمدباقر قاصری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

کد خبر 6096366

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند