Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید قاسم موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال ۵۰ مورد تصادف جاده ای و یک مورد حادثه کوهستان اتفاق افتاد و ۲۱۹ نفر از هموطنان از این حوادث متاثر شدند.
 وی با بیان اینکه در این سوانح پنج نفر از هموطنان در صحنه حادثه فوت شدند، اظهار داشت: ۲۱۴ نفر از مسافران نوروزی آسیب دیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان مصدومان ناشی از حوادث بیان شده را ۱۰۰ نفر بیان کرد و گفت: ۱۲ مصدوم توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای مداوا به مراکز درمانی استان منتقل شده اند.
موسوی با بیان اینکه در طرح نوروزی امداد و نجات هلال احمر ۹۲ تیم عملیاتی فعال شده بود، خاطرنشان کرد: در این تیم ها ۲۴۱ نفر نجاتگر و امدادگر در حوادث، خدمات امدادی شبانه روزی ارائه داده اند.
 وی یادآوری کرد: در طرح نوروزی ۴۹ دستگاه آمبولانس، ۴۳ دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودوری کمک دار سبک در امدادرسانی به هموطنان در جاده های استان زنجان بکارگیری شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

برچسب‌ها تصادفات جاده ای زنجان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای زنجان سازمان امداد و نجات هلال احمر تصادفات جاده ای زنجان سازمان امداد و نجات هلال احمر نوروز 1400 اخبار کنکور امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم سفیران حمایت‌های روانی (سحر) با حضور در دبستان ابتدایی دخترانه آزادگان شهرستان قزوین و برپایی فضای دوستدار کودک به دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب، آموزش‌های امدادی، مسابقه، قصه گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و حمایتی ارائه خدمات کردند.

وی افزود: این مانور تمرینی در راستای توانمندسازی اعضای جوانان، افزایش تاب آوری جامعه، پیشگیری و کاهش عوارض روانی اجتماعی ناشی از حوادث و توانمندسازی و کمک به آسیب دیدگان برای بازگشت به زندگی عادی توسط تیم سحر (سفیران حمایت‌های روانی) جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

صبوری غیاثوند ادامه داد: افراد مشارکت کننده در این مانور، فراگیران شرکت کننده در دومین دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان «فضای دوستدار کودک پس از بحران»، تدوین شده توسط مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر استان بودند که این مانور در واقع کار عملی پایانی این افراد، بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امیدوارم با همکاری معاونت جوانان هلال احمر استان و همچنین مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر، میزان آمادگی اعضای تیم سحر را در کاهش و کنترل استرس و آسیب‌های روانی بعد از حوادث و بحران‌ها و برخی تهدید‌های بعد از وقوع حوادث با اجرای دوره‌های آموزشی و بازآموزی و همچنین مانور‌های عملیاتی، افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان