Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از ارجاع شرکت آب و فاضلاب خوزستان به مراجع قضایی در صورت تکمیل نشدن شبکه فاضلاب شهری اهواز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست خوزستان، محمدجواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: موضوع تخلیه پساب شهری اهواز به رودخانه کارون در جلسه اخیر شورای حفاظت کیفی کارون بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان در صورت تکمیل نشدن شبکه جمع‌آوری فاضلاب این کلانشهر، موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

مرگ تدریجی ‌بزرگ‌ترین و زیباترین رودخانه ایران /گلوی کارون در چنگال لوله‌‌های فاضلاب /‌ اینجا محیط زیست معنا ندارد + فیلمتشکیل قرارگاه مشترک برای محرومیت‌زدایی از خوزستان‌ / انتقال آب کارون ‌برای شالیکاری و توسعه فولاد پذیرفتنی نیستنمایندگان خوزستان در مجلس از تصویب بودجه انتقال آب کارون جلوگیری کنند

اشرفی با بیان اینکه تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اهواز در 3 سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار د‌اشت: مقرر شد در یک اقدام ضربتی شبکه جمع‌آوری و کلکتور موقت تصفیه‌خانه فاضلاب شرق که قابلیت هدایت 60 هزار مترمکعب پساب در شبانه‌روز به این تصفیه‌خانه را دارد، مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: استاندار خوزستان نیز در این نشست تاکید کرد که شرکت آب و فاضلاب خوزستان باید در این زمینه تعهدات خود را عملیاتی کند و اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در صورت تکمیل نشدن شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اهواز، موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محیط زیست خوزستان حفاظت محیط زیست شبکه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان با اشاره به تداوم تغییرات خروجی سدها گفت: مردم از اسکان و نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون خودداری کنند.

مهدی عظیمی‌فر در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: با توجه به ادامه بارشها در بخشهای بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلابهای وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریانهای بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستانهای اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

به گزارش ایرنا، بارندگی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد