Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورد در گفتگو‌با خبرنگار جام جم آنلاین ضمن تبیین شعار سال گفت: امسال یکی از سال‌های مهم در گام دوم انقلاب خواهد بود از این منظر که ریاست جمهوری سیزدهم و دولت جدید تعیین و شروع به کار خواهند کرد و نخستین سال در قرن جدید است.

 

علی بابایی کارنامی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری هر ساله شعار اقتصادی دادند و از تولید حمایت کردند اما به‌طور قطع ایشان در بخش تولید به نتیجه رضایت بخش نرسیدند و ظرفیت کامل تولید در کشور محقق نشد، به همین دلیل امسال را نیز به تولید اختصاص دادند و 1400 را سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها » نامیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه گفت: همه مسئولان اعم از مدیران دولتی، دستگاه‌های نظارتی، قوه قضاییه و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی باید در جهت همگرایی با هدف دفاع از تولید و رشد اقتصادی گام بردارند.

 

این عضو «خانه ملت» همچنین از نقش برجسته مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان پشتیبانی‌کننده از تولید سخن گفت و تأکید کرد: ما برای کاربردی کردن قوانین تولید و تسهیل این قوانین، آمادگی داریم به نفع تولیدکنندگان، رشد اقتصادی و مردم مازندران به عنوان استانی که به‌تنهایی می‌تواند مایحتاج هشت تا ده اسان را تأمین کند، گام برداریم.

 

وی افزود : متاسفانه شاخص‌های منفی اعم از آمار بالای طلاق، فضای بد کسب و کار، نرخ بیکاری بالا، اشتغال و رشد اقتصادی پایین در مقایسه با بسیاری از استان‌ها و شاخص پایین سرمایه‌گذاری همه نشان می‌دهد که این استان به اندازه شأن مردم خود رشد نداشته است.

 

بابایی کارنامی پیشنهاد کرد: ستادی به نام ستاد تحول در مازندران تشکیل شود و همه اعضا هم‌قسم بشویم که چند طرح استراتژیک ازجمله توسعه کشاورزی، سازمان عمران سواحل، منطقه آزاد تجاری، توسعه بنادر، بهره‌برداری از طرح‌های دانش‌بنیان، استفاده از نخبگان دانشگاهی، مدیریت پسماند و گسترش گردشگری را در دست بگیریم و در یک بازه زمانی، این طرح‌ها را به سرانجام برسانیم و فراموش نکنیم همه در این مسیر سهم داریم.

 

نماینده ساری و میاندرود به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز همه باید نهایت تلاش را انجام دهند تا با مشارکت حداکثری به هدف‌های تعیین شده کشور برسیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شعار سال بابایی کارنامی اقتصاد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد