Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با پیگیری‌ها و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در منطقه نوک‌آباد خاش کشف شد.

او  ادامه داد: در این عملیات میزان تقریبی ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودروی پژو نقره‌ای رنگ توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مبارزه با موادمخدر و برخی معضلات و آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک دغدغه اصلی در جامعه مطرح است بطوریکه رهبر معظم انقلاب شخصا در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کردند و پنج آسیب اولویت‌دار توسط ایشان اعلام شده که یکی از مهمترین کلید واژه‌های این نوع آسیب‌ها، موضوع مبارزه با موادمخدر است.

امروز نسل پویای جامعه مورد هدف قرار گرفته‌ و این موضوع علت‌های متفاوتی دارد که مهمترین آن خانواده است یعنی زمانیکه معنویت و ارتباط با والدین در محیط خانواده کمرنگ شود، فرزند گرفتار مشکلاتی از جمله اعتیاد خواهد شد.

استکبار جهانی و در رأس آن ایالات متحده آمریکا که خود را سردمدار و به اصطلاح منادی آزادی می نامند بعد از ورود به افغانستان جز فقر، پوچی و نیستی چیز دیگری به ارمغان نیاوردند و آمار دفتر سازمان ملل حکایت از رشد چند صد برابری کاشت و داشت مواد مخدر در این کشور دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگیری مسلحانه کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها

معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هشدار به صاحبان مالها گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق هم در مبدا و هم در بحث مبارزه با عرضه کالای قاچاق عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیگی معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ در نشست هماهنگی با مدیران ارشد فروشگاه‌ها و مال‌ها برای جلوگیری از عرضه کالای قاچاق، اظهار کرد: تمام ارکان از مسئولان اجرایی گرفته تا اصناف باید در بحث جهش تولید مشارکت داشته باشند. مبارزه با قاچاق کالا یکی از مباحث اصلی جهش تولید است.

وی افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق هم در مبدا و هم در بحث مبارزه با عرضه کالای قاچاق عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی است.

بیگی گفت: باید این نکته مد نظر فروشگاه‌ها باشد که چه کالایی عرضه می‌کنند! عمده کالاهای در این فروشگاهها اقلام وارداتی است و این با سیاست اولیه تشکیل این فروشگاه‌ها در تضاد است. متاسفانه شاهد عرضه محرز پوشاک قاچاق در این فروشگاهها هستیم. خواهش ما این است که مدیران این فروشگاهها اجازه ندهند تا برخوردهای نیروی انتظامی با عرضه اقلام قاچاق از جمله پوشاک قاچاق پیاده شود و قبل از این مرحله نسبت به اجرای قانون اقدام کنند.

معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد:  مدیران این فروشگاه‌ها مسئولیت عرضه این کالاهای محرز قاچاق در داخل محوطه این فروشگاهها را برعهده دارند.

وی گفت: آخرین اصلاحیه قانون مربوط به سال 1401 است و مدیران فروشگاه‌ها باید با مفاد این قانون آشنا شوند.

بیگی با اشاره به اینکه آخرین آمار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز حاکی از وجود بیش از بیست میلیارد دلار قاچاق ورودی و خروجی است گفت: این منابع از جیب تمام ایرانیان خارج می‌شود. اگر هر کالایی از مرزهای گمرکی وارد نشده باشد قاچاق است و با آن برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود