Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش حماس با اشاره به نماینده سابق این جنبش در عربستان که همراه با ده‌ها فلسطینی دیگر هنوز در بازداشت به سر می‌برد، تاکید کرد: تنها طرفی که از بازداشت فلسطینی‌ها توسط عربستان بهره می‌برد، رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) اظهار کرد: بازداشت دکتر محمد الخضری، نماینده سابق حماس در عربستان و ده‌ها فلسطینی دیگر در واقع برای هدف قرار دادن کسانی انجام شد که در راستای مساله فلسطین تلاش می‌کنند و تنها طرفی که از بازداشت فلسطینی‌ها توسط عربستان بهره می‌برد، رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حماس در ادامه فاش کرد: فلسطینی‌های بازداشت شده در عربستان در شرایط سخت و دشواری به سر می‌برند و گزارش‌های نگران‌کننده‌ای از شرایط جسمانی آنها وجود دارند.

خبرگزاری شهاب در ادامه بار دیگر تاکید کرد، جنبش حماس اقدام مسؤولان عربستانی در استمرار بازداشت ده‌ها فلسطینی از بیش از دو سال قبل و بدون هیچ دلیل و مدرک قانونی را محکوم کرده و از مسؤولان ریاض می‌خواهد به سرعت آنها را آزاد کنند چرا که هیچ تخلفی انجام نداده‌اند و حضورشان در خاک عربستان قانونی بوده است.

رژیم آل سعود پیشنهاد عبد الملک بدر الدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن برای مبادله اسرای فلسطینی ریاض با خلبانان به اسارت درآمده عربستان در یمن را نپذیرفت.

الحوثی اقدام ریاض در ارائه خدمات رایگان و هرگونه امکاناتی به دشمن صهیونیستی و همراهی با آن در تحقیر مردم فلسطین و بازداشت نمایندگان آنها و حمایت از روند عادی‌سازی با این رژیم را محکوم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنبش حماس عربستان رژیم صهیونیستی فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض