Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام توقف تیمش در بازی خارج از خانه مقابل نیوکاسل را نتیجه اشتباهات فردی مکرر بازیکنان خود دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تاتنهام برای شانزدهمین بار در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در کسب پیروزی ناکام ماند. این اتفاق با تساوی 2-2 در خانه نیوکاسل رخ داد آن هم در حالی که تاتنهامی‌ها تا دقیقه 85 از میزبان خود پیش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تاتنهام که می‌توانست جای چلسی را در رده چهارم جدول بگیرد با 49 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

ژوزه مورینیو هم طبق معمول انگشت اتهام را به سوی بازیکنانش نشانه گرفت و اشتباهات فردی آنها را دلیل ناکامی تیم سفیدپوش لندن دانست.

مورینیو به شبکه رادیویی BBC 5 گفت: من ناامید شده‌ام. باید بازی را می‌بردیم، یعنی آمده بودیم که بازی را ببریم. فاصله زیادی هم با کسب پیروزی نداشتیم اما در عین حال با اشتباهات فردی مکرری که هنگام دفاع مرتکب شدیم، بازی‌مان متزلزل شد. آنقدر به نیوکاسل موقعیت دادیم که این تیم به بازی برگشت. بهترین فرصت بازی را برای 3 بر یک کردن نتیجه داشتیم و آن را از دست دادیم (توپ به تیر دروازه خورد) و یک دقیقه بعد گل خوردیم.

آقای خاص در پاسخ به این سؤال که چرا تاتنهام در حفظ برتری‌اش در جریان بازی‌ها مشکل دارد، اظهارداشت: مربی همان مربی است، بازیکنان فرق کرده‌اند. ما خوب کار کردیم و پرتلاش بودیم اما اشتباهاتی هست که شاید من حتی نباید اسم‌شان را اشتباه بگذارم چون بیشتر به کیفیت و توانایی بازیکنان بستگی دارد تا هر چیز دیگری. تحلیلش خیلی ساده است. لیگ برتر تورنمنت سختی است و در بالاترین سطح قرار دارد و به همین دلیل زمانی که نتوانید نشان دهید که در حد بازی در این سطح هستید، کار سخت می‌شود. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، یکی دو گل دیگر اما به دلیل بی‌ثباتی در کارهای تدافعی و اشتباهاتی که مرتکب شدیم، به حریف‌مان برای بازگشت به بازی امید دادیم و حریف هم تسلیم نشد.

لیگ برتر انگلیس| توقف تاتنهام در خانه نیوکاسل

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو تاتنهام ژوزه مورینیو اشتباهات فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن اول اسپرز در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرح کیت اول تاتنهام برای فصل 25-2024 لو رفت.

طرفداری | فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به تاتنهام رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن اول آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن اول اسپرز را مشاهده می‌کنید.

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!