Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال دو انتخابات وجود دارد که دشمن به دنبال فشار بر مردم برای عدم شرکت در انتخابات است و این نشان دهنده حضور مؤثر مردم بوده، باید گفت هر قدر حضور مردم بیشتر باشد اقتدار هم بیشتر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد ، حجت‌الاسلام والمسلمین امیرقلی جعفری در دیدار با هنرمندان شهرستان بروجن، اظهار داشت: بخشی از حیات و زندگی انسان‌ها فرهنگ آن‌ها است که شامل دین، اخلاق، عرف، روابط و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌شود، آنچه که به ما هویت می‌دهد فرهنگ است.

وی افزود: انسان‌ها خالق، حامل و انتقال دهنده فرهنگ هستند، فرهنگ مرز و خط جغرافیایی نمی‌شناسد و بخشی از هویت ما است، همه انسان‌ها می‌خواهند ماندگار شوند در حالی که فیزیک بدن آن‌ها از بین می‌رود، باید گفت ماندگاری یک انسان و بالندگی جامعه به فرهنگ آن است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: چیدمان شهری و مبلمان هر شهری با شهرداری و شورای آن شهر است، چیدمان، مبلمان و تابلوها و تندیس‌های فرهنگی در یک شهر هنرمندان آن هستند باید کمک کرد تا این تندیس‌ها ماندگار شوند.

وی خاطرنشان کرد: بودجه 1400 که تصویب شد مطلوب نیست اما مجلس در حد توان خود تغییرات لازمه را انجام داد که بخشی از آن در حوزه فرهنگ، آموزش و پرورش، رفع تبعیض و مسائل دیگر بوده است.

جزئیات بررسی چشم‌انداز بورسِ 1400 در کمیسیون برنامه و بودجه مجلسبودجه 1400 سازمان های مناطق آزاد تصویب شدپیگیری‌ها و مطالبه‌گری تسنیم از مسئولان نتیجه داد؛ خلیج گرگان در بودجه 1400 دارای ردیف اعتباری شد


جعفری تصریح کرد: تمام تلاش مجلس در کاهش فاصله‌ها و شفاف‌سازی در رابطه با حقوق‌‌، درآمدها و مصارف بوده است‌. بودجه استان چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف امسال دو برابر شده است چرا که مصوبات سفر آقای قالیباف به استان به مقدار 450میلیارد تومان توسط کمیسیون تلفیق در بودجه جای گرفت.

وی عنوان داشت: امید است با این بودجه که به بودجه جاری استان اضاف شده است بتوان در زمینه کمک به هنرمندان استفاده شود‌. بدون اغراق سال 99 از نظر وضعیت اقتصادی یکی از سخت‌ترین سال‌های کشور بود.

جعفری افزود: از یک سو تحریم‌های شکننده و از سوی دیگر کرونا موجب آسیب به زندگی مردم شد، بخشی از شغل‌ها به کلی تعطیل شد، بخشی از جامعه درآمد آن مختل شده است، ماه‌ها ماشین‌ها پشت مرزها معطل بودند چرا که کرونا اجازه نمی‌داد.

وی بیان داشت: در این شرایط اگر هنرمندانه بتوان امور کشور را تدبیر کرد یک امتیاز ویژه است با اطمینان می‌گویم؛ ملت ما از این گردنه عبور کرده است و به امید خدا سال 1400 سال گشایش خواهد بود، در بودجه امسال به مقولاتی که بی‌توجهی می‌شد  عنایت بیشتری صورت گرفت.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: تحولات خوبی روی داده است از جمله پیمان راهبردی 25 ساله با کشور چین که کلیات آن در مجلس بیان شد، فریاد دشمن خبر از این می‌دهد که این کار بسیار درست است.

وی افزود: امسال دو انتخابات وجود دارد که دشمن به دنبال فشار بر مردم برای عدم شرکت در انتخابات است و این نشان دهنده حضور مؤثر مردم بوده، باید گفت هر قدر حضور مردم بیشتر باشد اقتدار هم بیشتر است.

جعفری با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش‌روی، خاطرنشان کرد: امید است یک دولت چابک با روحیه جهادی با نگاه بر ظرفیت و توانمندی داخلی تشکیل شود. کشور در تولید واکسن روی پای خود ایستاد و در آینده نزدیک مردم واکسینه می‌شوند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه حاکمیت حمایت از توان جوانان در درون کشور است، باید در این استان اشتغال ایجاد شود، یک عقب ماندگی 30 ساله در کل استان وجود دارد. سی سال برای آب پایدار در استان کاری نشده است و فقط موضوع آب نیست، امید است با فکر جدید استان را به سمت پیشرفت هدایت کرد.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم