Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@00:27:20 GMT

قتل داماد کرمانشاهی با اسلحه / فرار برادر زن قاتل از صحنه

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۴۶۸۱

قتل داماد کرمانشاهی با اسلحه / فرار برادر زن قاتل از صحنه

برادر زن خشمگین در کرمانشاه داماد خانواده را با اسلحه به قتل رساند و فرار کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از قتل جوانی به دست برادر همسرش در شهر کرمانشاه و در پی اختلافات خانوادگی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: به دنبال یک مورد تیراندازی منجر به فوت در شهرک پردیس کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل داماد در کرمانشاه / قاتل فرار کرد

وی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل به بررسی صحنه حادثه پرداخته و مشخص شد مقتول با اصابت چند گلوله به قتل رسیده است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می داد که این حادثه در نزدیکی محل سکونت پدر همسر مقتول رخ داده و این فرد از چندی قبل با همسرش دچار اختلاف شده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: با بدست آمدن این اطلاعات، ماموران خانواده همسر مقتول را تحت بازجویی قرار دادند که عنوان کردند این تیراندازی توسط پسر خانواده صورت گرفته و سپس متواری شده است.

وی یادآور شد: با شناسایی متهم به قتل، کارهای اطلاعاتی کاراگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی مخفیگاه این فرد آغاز و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی اخبار حوادث تیراندازی دستگیری کرمانشاه قاتل فراری قتل داماد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس بازیگر سینما و تلویزیون قتل فیلم مرگ خودکشی ایران قیمت ماه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

وی افزود: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند.

کد خبر 6088614

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو