Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد گودرزیان روز دوشنبه در جلسه اضطراری ستاد کرونا که در فرمانداری برگزار شد، افزود: اعمال محدودیت های لازم مطابق طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها  و کنترل تردد و برخورد با رانندگان متخلف با توجه به وضعیت قرمز شهرستان باید به طور جدی دنبال شود.

وی اظهار داشت: همه ادارات و ارگانهایی که با ستاد کرونا شهرستان بروجرد ارتباط دارند باید به صورت کامل در محل کار حضور داشته باشند و اوضاع را تحت کنترل داشته باشند، در غیر این صورت مدیرانی که مصوبات ستاد کرونای شهرستان را نادیده می گیرند برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجرد گفت: کلیه تالار های عروسی در شهرستان بروجرد حق هیچگونه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده پلپ خواهند شد.

گودرزیان افزود: آرامستان‌های مناطق شهر و روستایی شهرستان بروجرد به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراسمات ختم تعطیل و ورودی آنان مسدود می باشد.

وی اظهار داشت: تشکیل هرگونه تجمع در سطح شهر و روستاهای تابعه اعم از همایش، جلسه، مراسمات مختلف، کلنگ زنی، افتتاحیه و غیره ممنوع می باشد.

وی بیان کرد: فعال نمودن تیم های بازرسی در سطح شهرستان (حتی در روزهای تعطیل )با هدف جلوگیری از هرگونه تجمع غیر قانونی توسط ادارات مرتبط ضروری است.

برچسب‌ها بروجرد ویروس کرونا لرستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد ویروس کرونا لرستان بروجرد ویروس کرونا لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است