Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:38:59 GMT

یک تالار پذیرایی در سلسله پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۵۷۵۴

یک تالار پذیرایی در سلسله پلمب شد

سرهنگ عسکر عیسایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مالک این تالار باوجود هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا و توصیه‌های اکید متولیان حوزه سلامت شهرستان، شب گذشته نسبت به برگزاری بدون مجوز مراسم جشن و نقض پروتکل های بهداشتی اقدام کرده بود.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا، فعالیت تمامی تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی در شهرستان سلسله ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سلسله گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و شیوع مجدد ویروس، از تمامی شهروندان درخواست می شود پروتکل های بهداشتی را رعایت و تا اطلاع ثانوی از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ پرهیز نمایند. 

سرهنگ عیسایی افزود: در این شرایط که ویروس کرونا یک خطر اصلی و تهدیدکننده جان مردم است، برخورد با عوامل برگزار کننده چنین مراسمی خواسته به حق شهروندان و مسوولان می باشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تالارهای پذیرایی لرستان محدودیت های کرونا سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تالارهای پذیرایی لرستان ویروس کرونا تالارهای پذیرایی لرستان محدودیت های کرونا سلسله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان