Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی خدادادی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با اشاره به مشکلات مضاعف اقتصادی بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر تعطیلی و یا کم رونق شدن بسیاری از کسب و کارها به ویژه برای اقشار کم درآمد و بی بضاعت و  در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا با مشارکت و حمایت خیران و تلاش شبانه روزی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خوزستان تا کنون حدود ۲۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی تهیه وپس از آماده سازی در بین گروه های هدف در سراسر استان خوزستان توزیع گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه،افزود: این بسته های معیشتی که با ارزش ریالی حدود ۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از ۲ محل حمایت های خیران و اعتبارات جمعیت هلال احمر تهیه شده است پس از شناسایی از سوی خانه های هلال به دست خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا رسید.

دکتر خدادادی افزود : بدون کمک خیران امکان خدمات رسانی بهینه به نیازمندان وجود ندارد و از نیکوکاران تقاضا داریم که در این راه همچنان جمعیت هلا احمر را همیاری کنند.

از اسفند ماه ۹۸ ویروس کرونا در استان و کشور شیوع یافت و استان خوزستان سه بار در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال حاضر پنج شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا خوزستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود