Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادیو گفتگو در برنامه گفت وگوی سیاسی خود و در راستای تبیین رویدادها و پدیده های روز سیاسی، به موضوع «بررسی شروط ایران در قبال رفتارهای ضد برجامی امریکا» می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رادیو گفتگو در برنامه گفت وگوی سیاسی خود و در راستای تبیین رویدادها و پدیده های روز سیاسی، به موضوع «بررسی شروط ایران در قبال رفتارهای ضد برجامی امریکا» می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون ماهر تهیه کننده این برنامه ضمن اعلام این خبر ، گفت: در این برنامه که با حضور دو کارشناس و پژوهشگرمسائل بین الملل دکترهادی آجیلی دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر جلال برزگر روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی به روی آنتن می رود، پیرامون چیستی و درستی شروط ایران در برابر تعهدات برجامی و مذاکرات، دلایل بی اعتمادی به امریکا، نگاه ابزاری واشنگتن به مذاکره، دیدگاه امریکایی ها به تحریمها در صورت بازگشت احتمالی به برجام و ... تحلیل و سخن گفته می شود.

وی تاکید کرد: در این برنامه به اهداف و غایات امریکا در پیش کشیدن مسائل بیرون از جام و عدم تفاوت بایدن و ترامپ در موضوع سیاست خارجی امریکا مروری هدفمندانه خواهیم داشت.

ماهر افزود :اهمیت این برنامه در این نکته نهفته است که تحلیل های ضد و نقیض و شایعات طراحی شده از سوی معاندین درباره برجام و مذاکرات در سطح رسانه ها و فضای مجازی بطور مکرر و پرحجم منتشر می شود در این برنامه به نوعی تصویری روشن از مواضع بایسته و اهداف منحوس آمریکا و ایادی اش در خصص برجام ارائه خواهد شد.

تهیه کننده گفت و گوی سیاسی خاطرنشان کرد: این برنامه شانزدهم فروردین ماه در 75 دقیقه و با اجرای محسن اقبال دوست به سمع مخاطبان می رسد.

گفتنی است گفت وگوی سیاسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:30 بصورت زنده از رادیو گفت وگو پخش می شود.

همچنین علاقه مندان می توانند تمامی برنامه های رادیو گفت و گو را از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و تارنمای شبکه به آدرس www. radiogoftogoo. ir دریافت کنند.

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با ما به اشتراک بگذارند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای برجام بررسی برجام برجام شروط ایران رادیو گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمدعلی صائب سرپرست معاونت سیاسی، محمدحسن روزی‌طلب به سمت سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی منصوب شد.

به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های خبرگزاری صداوسیما و شبکه خبر در تولید برنامه‌های سیاسی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های محتوایی، تجهیزاتی و نیروی انسانی مجموعه‌های خارج معاونت سیاسی، محورهای اصلی اداره کل برنامه‌های سیاسی در دوره جدید است.

از سوابق روزی‌طلب می‌توان به مدیرمسؤولی روزنامه ایران و مدیرعاملی موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نویسنده بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ سیاسی، مشاور و ناظر فیلم‌های سینمایی «ماجرای نیمروز»، «ماجرای نیمروز؛ ردخون» و «موقعیت مهدی» و سردبیری، نویسندگی و پژوهش ده‌ها برنامه تلویزیونی و مستند اشاره کرد.

کد خبر 6090413 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت