Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی منچسترسیتی می گوید که در حال حاضر تنها تمرکزش روی دیدار با دورتموند است و به فتح چهارگانه فکر نمی کند.

پپ گواردیولا، مربی تیم منچسترسیتی در آستانه دیدار تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل دورتموند در کنفرانس خبری قبل از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد قهرمانی در سایر تورنمنت ها

چرا باید تنها به این خاطر که صدرنشین لیگ برتر هستیم، در سایر تورنمنت ها هم قهرمان بشویم؟ بایرن صدرنشین آلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکو در صدر لالیگا قرار دارد. شرایط متفاوت است. تنها فکرمان در دیدار فردا رسیدن به پیروزی است. باید این بازی را ببریم و سپس به فکر دیدار مقابل لیدز باشیم. سعی می کنیم دورتموند را ببریم. اگر نمایش خوبی داشته باشیم، به دور بعد می رویم و در غیر این صورت فصل بعد شانسمان را امتحان خواهیم کرد.

در مورد خرج زیاد برای قهرمانی در لیگ قهرمانان

خرج پول زیاد برای یک بازیکن باعث نمی شود در مسابقات پیروز شوید. فوتبال یک بازی تیمی است و همه در آن نقش دارند. با یک نفر در مسابقات پیروز نیم شویم. همه بازیکنان باید تلاش کنند. تا به حال منچستریونایتد هیچوقت 100 میلیون پوند برای یک بازیکن خرج نکرده است. شاید این کار را در آینده و وقتی باشگاه تصمیم بگیرد تیم را برای 5 یا 10 سال آینده بهتر کند، انجام دهیم اما تا اینجا باشگاه تصمیم به این کار نگرفته و به همین خاطر است که این کار را نکرده ایم.

در مورد احتمال قهرمانی در لیگ قهرمانان

همه بازیکنان سیتی و سایر باشگاه ها دوست دارند تا فینال پیش بروند. درست است که می خواهیم قهرمان شویم اما باید آن را روی زمین هم نشان دهیم و حریفان را مغلوب کنیم. مانند کاری که در تمام مسابقات این فصل کرده ایم. برای این دیدار مانند دیدارهای قبلی آماده می شوم. این که آنها چه می کنند، چه بازیکنانی دارند و روش شان چطور است. به این فکر نمی کنم که چند گل می زنیم یا می خوریم. همه چیز به کیفیت ما در زمین مسابقه بستگی دارد. اگر چه لیگ قهرمانان مسابقه خاصی است اما در نهایت یک بازی فوتبال مثل جام حذفی یا لیگ است.

در مورد شکست مقابل لیون

تا چند هفته فکرم مشغول بود. خیلی ناراحت بودم. آخرین بازی فصل بود و می خواستیم به مرحله بعد برویم. به لیون تبریک گفتیم. قبول کردیم خوب بازی نکردیم و لیاقت رفتن به مرحله بعد را نداشتیم. در نهایت چه می توانیم بکنیم؟ بعد از چند روز از خواب بیدار شدم و شروع به آماده سازی برای فصل بعد کردم. دوباره در این مرحله هستیم و باز هم برای رفتن به مرحله بعد تلاش می کنیم.

در مورد گوندوعان

او لایق رهبری کردن تیم را دارد. او به بهترین شکل توانایی هایش را نمایش می دهد. قبلا هم گفتم خوشحالم که بازی او به چشم آمده چون او فرد خوبی است و لیاقتش را دارد. می دانم رفتارش وقتی خوب بازی نمی کرد یا فرصت بازی به او نمی رسید چطور بود. او را خیلی دوست دارم چون انسان فوق العاده ای است. او به خودش فکر نمی کند و به فکر تیم است. همیشه گفته ام وقتی برای دومین بار در لیگ قهرمان شدیم، او نقش فوق العاده ای در تیم داشت و حالا یکی از گلزنان برتر تیم است و به همین خاطر توجهات زیادی به او می شود.

در مورد دورتموند

آنها را به عنوان یک تیم و یک گروه آنالیز کردیم. می خواهم در این دیدار پیروز شویم. سپس مقابل لیدز بازی کنیم و باز به مصاف دورتموند برویم. نتیجه فردا چه مثبت و چه منفی اهمیتی ندارد. بعدا تصمیم می گیریم که بازی چطور بود. وقتی در مونیخ بودم رقیب اصلی ما محسوب می شدند و هر سال باید با آنها رقابت می کردیم. اول با کلوپ، بعد با توخل. آنها رقیب بزرگی بودند. شاید اندکی به مشکل خورده باشند اما اگر تک به تک آنها را آنالیز کنید، همه فوق العاده هستند. هوملس، چان، مونیه، داهود، هالند، سانچو، هازارد، رویس و... بازیکنان جوان این تیم فوق العاده است. آنها سویا را شکست دادند که در مراحل حذفی فوق العاده است. به جایگاه آنها در جدول بوندس لیگا فکر نکردم. بازی صفر صفر شروع می شود و هر چیزی ممکن است.

در مورد هالند

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که با توجه به سنش مهاجم فوق العاده ای است. آمار و ارقام گویای همه چیز است. او بازیکن فوق العاده ای است. حتی یک نابینا هم می تواند این را بفهمد. لازم نیست حتی مربی باشید. 

در مورد فتح چهار گانه

جوابم مثل دفعات قبل است. نمی توانم در مورد چهارگانه، سه گانه، دوگانه یا تک قهرمانی حرف بزنم. فکر من تنها به بازی فردا و بازی برگشت معطوف است.

در مورد علاقه به خرید مارکو رویس

نه هیچوقت در رادار من نبود. نه در بارسلونا نه در بایرن و نه در منچسترسیتی. خوشحالم که به میادین برگشته. متاسفانه اکثرا درگیر مصدومیت بوده است. او بازیکنی فوق العاده است.

اخبار داغ 

لقب های ماندگار فوتبال ایران؛ جناب سرهنگ ستاره سرشناس سینما به تیم ملی تنیس دعوت شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رابین گوزنس: از کریستیانو رونالدو پیراهنش را خواستم و او گفت نه! سایه شوم نژادپرستی و واکنش تاسف بار فوتبال اسپانیا به آن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده ای لیگ قهرمانان یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر