Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان از برگزاری همایش ملی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در اصفهان و به میزبانی کانون اصفهان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان، لیلا رئیسی در این باره اظهار داشت: همایش ملی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور پس از ماه مبارک رمضان و در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در اصفهان و به میزبانی کانون وکلای دادگستری اصفهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این همایش طی دو روز و با حضور هیئت رئیسه‌ اتحادیه‌ سراسری کانون‌های وکلای دادگستری(اسکودا) و نیز هیئت مدیره کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در اصفهان و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان تصریح کرد: در این همایش، موضوعات و محورهای کلان و اساسی نهاد وکالت به بحث و تبادل نظر حاضران گذاشته خواهد شد و راهکارهای لازم برای مدیریت بحران‌های فراروی کانون‌های وکلای دادگستری نیز بررسی خواهد شد.

نایب رئیس اسکودا: برای صدور پروانه وکالت تابع قانون هستیم / هیچ انحصاری در کانون وکلا نیست!گزارش/ کانون وکلا بر سر دوراهی ایستادن مقابل قانون یا تسهیل اعطای پروانه وکالترئیس اتحادیه کانون وکلا: برخی طرح‌های مجلس و دولت برای کانون وکلا تهدیدآمیز است

وی با اشاره به چرخشی بودن روال میزبانی این همایش در استان‌های مختلف، گفت: مطابق تصمیمات و هماهنگی‌های قبلی، قرار بود میزبانی اصفهان از همایش ملی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور، در سال گذشته صورت پذیرد، اما متاسفانه به دلیل مواجهه عمومی با ویروس کرونا، برگزاری این همایش در اصفهان، تا سال جاری به تاخیر افتاد.

انتهای پیام/163/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همایش ملی کانون های وکلای دادگستری کانون وکلای دادگستری اصفهان کانون وکلا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان