Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@23:39:46 GMT

پیرلو این هفته اخراج می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۱۳۲۳

پیرلو این هفته اخراج می شود؟

به نظر می رسد این هفته آخرین فرصت برای آندره آ پیرلو خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شرایط در باشگاه یوونتوس مساعد نیست و ناکامی های هفته های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان و البته سری آ احتمال تغییر در کادر فنی را افزایش داده است. نشریه ایتالیایی کوریره دلاسرا مدعی شد در صورت شکست در دیدار چهارشنبه شب مقابل ناپولی، باشگاه یوونتوس پس از تنها چند ماه بعد از آغاز همکاری، آندره آ پیرلو را اخراج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار معوقه از هفته سوم بوده و بالاخره بعد از جنجال های فراوان این هفته برگزار می شود. ناپولی در ماه اکتبر قادر به سفر به تورین نبود، زیرا تست دو بازیکن این تیم مثبت شده بود.  در ابتدا و طبق نظر کمیته انضباطی، ناپولی با نتیجه 0-3 مغلوب شده و یک امتیاز نیز از این تیم کم شد، اما در ادامه دادگاه تجدید نظر حکم به تکرار مسابقه داد.

حالا این دیدار می تواند به بازی حکم و زندگی برای پیرلو تبدیل شود. یوونتوس در جدول هم امتیاز با ناپولی در رده چهارم قرار دارد و شکست در این دیدار امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نیز کاهش خواهد داد.

شبکه اسپورت مدیاست نیز در گزارشی مدعی شد پیرلو در صورت شکست مقابل ناپولی قطعا اخراج خواهد شد. ممکن است ایگور تودور، دستیار پیرلو تا پایان فصل جایگزین او به عنوان سرمربی موقت شود. همچنین اخباری در مورد احتمال بازگشت مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس به این تیم نیز منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ناپولی فوتبال پیرلو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان

در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس‌ آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر میزبان پیکان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) از ساعت 18:20 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود. دیدار رفت شمس آذر و پیکان نه برنده داشت و نه تماشاگر و بر اساس رأی کمیته انضباطی و به دلیل اتفاقات دیدار با تراکتور، این بازی هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

سوت قضاوت حساس‌ترین دیدارهای هفته در دست حیدری‌ها

شمس‌ آذر پس از دو پیروزی، هفته گذشته در تهران مقابل استقلال شکست خورد و در حال حاضر با 31 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد. شاگردان سعید دقیقی که نخستین حضورشان در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، در اولین تجربه‌ لیگ برتری توانستند شگفتی‌ساز شوند و جایگاه مناسبی کسب کنند و در دیدار مقابل پیکان به دنبال شکستن طلسم پیروزی مقابل تهرانی‌ها خواهند بود. نماینده قزوین، تا به امروز در دیدار مقابل استقلال، پیکان (بازی رفت)، هوادار و پرسپولیس نتوانسته به پیروزی برسد.

پیکان در دو هفته گذشته دو تساوی پرگل مقابل مس رفسنجان و هوادار داشته و با 25 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. هر تیمی در بازی امروز پیروز شود، می‌تواند یک رده در جدول صعود کند.

به گزارش تسنیم برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 

شمس آذر قزوین- پیکان تهران - ساعت 18:20 - ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

چهارشنبه 12 اردیبهشت

هوادار تهران - صنعت نفت آبادان- ساعت 17-  ورزشگاه پاس قوامین تهران

تراکتور - استقلال- ساعت 17-  ورزشگاه یادگار امام تبریز

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان - ساعت 17:45-  ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران - ساعت 18- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

آلومینیوم اراک- فولادخوزستان- ساعت 18:15- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

استقلال خوزستان- ملوان بندر انزلی - ساعت 18:15 ورزشگاه غدیر اهواز

پرسپولیس - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت 19:30 - ورزشگاه آزادی تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!