Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عمرون روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۳۹۴ پرونده تخلف در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان تشکیل شد و متخلفان در اجرای این طرح به پرداخت بیش از ۷۰۳ میلیون و ۵۵۵ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی تخلفات است،افزود: برای حضور در بازار با سایر مراجع نظارتی در قالب ۴۷ تیم گشت مشترک حاضر و از تعداد ۴۲۷ واحد صنفی بازرسی شد که در این راستا  ۴۱ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف برای آنها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرون اظهار داشت: ۲۱۶ مورد نیز تذکر در خصوص رعایت قوانین و مقرارت را دریافت کردند و ۱۷۰ واحد نیز بدون تخلف بودند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان،از فعال شدن گشت‌های مشترک با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی در استان خبر داد و گفت: این طرح به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات به ویژه در صنوف مرتبط با مایحتاج مردم برای ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، از مردم خواست تا گزارش‌های خود را در خصوص تخلفات اقتصادی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه ثبت شکایات tazirat۱۳۵.ir  اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، استاندارد میانگین رسیدگی به پرونده‌های حوزه کالا و خدمات در کشور ۱۸ روز، بهداشت و درمان ۱۷ روز و قاچاق کالا  و ارز ۴۰ روز است در حالی‌که میانگین رسیدگی به پرونده‌های حوزه کالا و خدمات در استان ۱۹ روز،  بهداشت و درمان ۱۳ روز، قاچاق کالا و ارز  ۱۰۵ روز است .

در استان چهارمحال و بختیاری ۶ شعبه تعزیرات حکومتی در شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل و فارسان و پنج هیات رسیدگی به تخلفات صنفی فعال است.

بیش از ۲۷ هزار واحد صنفی مجوزدار در چهارمحال و بختیاری فعال است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان تعزیرات حکومتی نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان تعزیرات حکومتی شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان تعزیرات حکومتی نوروز 1400 اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور

حلیمه قشقایی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی بابل گفت: پرونده تخلف گرانفروشی رادیاتور پنلی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قشقایی گفت: بازرسان اصناف در بازرسی از این واحد صنفی تخلف گرانفروشی را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج