Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا به حال برایتان پیش آمده که نوزادی را به حمام ببرید؟ اگر مادر باشید که حتما این اتفاق را تجربه کرده­ اید و متوجه شیرینی این تجربه هستید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مادرآن، مطمئنا به عنوان یک مادر می­ دانید که برای حمام کردن نوزاد و کودک­تان به یک سری لوازم و وسایل نیاز دارید. سایت مادرآن در این باره برایتان چند توصیه دارد و محصولاتی که در زمینه بهداشت و حمام کودک و نوزادتان مورد نیاز است را به شما معرفی می­ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه محصولاتی برای حمام کودک ضروری هستند؟

در این قسمت از متن سعی داریم به شما وسایلی را معرفی کنیم که وجودشان برای راحت ­تر حمام کردن کودک و نوزاد ضروری است؛ مانند: وان حمام مخصوص کودک، لیف­های عروسکی کودکانه، کتاب مخصوص حمام، عروسک­های مخصوص حمام، حوله مخصوص نوزاد یا کودک، انواع شامپو بدن مخصوص کودک، شامپو بچه، کرم مرطوب کننده مخصوص، لوسیون­های مخصوص کودک و روغن­های ماساژ.

حالا تک تک این وسایل را به اختصار به شما معرفی می­ کنیم تا کاملا با کارایی و کاربردشان آشنا شوید.

وان حمام مخصوص کودک:

اول از هر چیز باید این مورد را در نظر بگیرید که تا چه موقع می­ خواهید فرزندتان را درون وان مخصوص خودش حمام کنید!؟ اگر فقط برای ۶ ماه اول در نظر دارید و می­ خواهید وان حمامی خریداری کنید که کوچک باشد، باید وان نوزادی تهیه کنید؛ این وان­ها کوچک هستند و حتی درون سینک ظرفشویی هم جا می­ گیرند.

اما اگر در نظر دارید تا ۲ سالگی فرزندتان را درون همین وانی که الان خریداری می­ کنید، حمام کنید باید وان­های بزرگ­تر بگیرید؛ این وان­ها درون وان حمام­های معمولی جای می­ گیرند و از بدو تولد تا ۲ سالگی فرزندتان را جوابگو هستند.

دلیل این­که سایت سیسمونی مادرآن بر خرید وان مخصوص کودک اصرار دارد این است که اولا فرزند شما در بدو تولد بسیار کوچک است و شما نمی ­توانید او را درون وان معمولی بگذارید حتی اگر فرزند شما از نظر جثه بزرگ هم بود این کار از نظر بهداشتی درست نیست و وان حمامی که شما و افراد بزرگسال خانواده از آن استفاده می­ کنند میکروب­های زیادی دارد که می­ تواند به فرزند تازه متولد شده شما آسیب برساند.

لیف عروسکی مخصوص کودک:

این نوع لیف­ها علاوه بر ظاهر جذابی که برای کودکان دارند، از نظر بافت پارچه­ ای آنها نیز بسیار نرم و لطیف هستند و از این رو برای نوزادان و کودکان کاملا مناسب هستند؛ چون همان­طور که می­ دانید پوست بدن نوزادان و کودکان بسیار حساس و نازک است.

کتاب مخصوص حمام کودک:

این کتاب­های مخصوص حمام برای این تهیه می ­شوند که کودک را برای حمام رفتن تشویق کند و یک انگیزه برای او ایجاد کند تا به حمام علاقه نشان دهد.

جنس این کتاب­ها، پارچه ­ای است و معمولا بین ۸ تا ۱۰ صفحه دارد؛ طرح­های جالب با رنگ­ آمیزی­های زیبا، برای کودک جذاب است و در حمام او را سرگرم می­ کند.

اسباب ­بازی­های مخصوص حمام کودک:

اسباب­ بازی­های مخصوص حمام معمولا پلاستیکی هستند و اشکال مختلف با رنگ­های جذاب دارند که در مجموع توجه کودک را به خودشان جلب و آنها را سرگرم می­ کنند.

حوله مخصوص نوزاد و کودک:

اهمیت حوله مخصوص کودک که مطمئنا برایتان واضح و روشن است؛ شما که نمی­ توانید بعد از استحمام فرزندتان او را با هر حوله­ای خشک کنید؛ زیرا پوست بدن فرزند شما بسیار حساس است و ممکن است پارچه­ های معمولی به بدن­شان آسیب بزند و یا حساسیت پوستی ایجاد کند.

شامپو بدن کودک و شامپو بچه:

برای شستشوی بدن و موهای کودک­تان باید محصولاتی را تهیه کنید که مخصوص کودکان هستند؛ زیرا این محصولات دارای مواد شیمیایی کمتری هستند و ضرری برای پوست و موی کودک شما ندارند.

همانطور که می ­دانید بدن کودکان با بدن بزرگسالان کاملا متفاوت هستند و نمی ­توان همانطور که یک بزرگسال در حمام از مواد شوینده استفاده می ­کند برای کودکان هم از همان مواد استفاده کرد.

چه محصولاتی بعد از حمام کودک استفاده می ­شوند؟

بعد از آن که کودک شما از حمام خارج شد، بدنش را خشک کردید و آماده برای لباس پوشیدن شد باید کارهایی را انجام دهید.

در درجه اول باید به بدن او لوسیون مخصوص کودکان و یا کرم مرطوب کننده مخصوص بزنید؛ دلیل این کار این است که از خشک شدن پوست کودک­تان جلوگیری کنید. پس از آن که بدنش را با این مواد پوشش دادید می­ توانید لباس او را تنش کنید.

کمتر کسی است که بعد از یک حمام گرم، هوس یک ماساژ عالی را نکند. در کل اکثر افراد از ماساژ بسیار لذت می­ برند مخصوصا بعد از حمام یا استخر! حالا تصور کنید کودک شما که به خاطر سن کمی که دارد زودتر خسته می­ شود و بدنش به استراحت نیاز پیدا می­ کند، چه حسی راجع به ماساژ دارد!؟

همه کودکان عاشق ماساژ هستند و اگر این ماساژ در طول روز برای­شان اتفاق بیفتد بسیار سرحال و خوشحال می­ شوند؛ البته در نظر بگیرید که ظرافت پوست بدن کودک شما، موردی است که باید حسابی مراقبش باشید.

به همین خاطر است که فروشگاه مادرآن به شما پیشنهاد می­ کند که حتما از روغن­ های مخصوص استفاده کنید تا به پوست فرزندتان آسیبی نرسد.

توصیه آخر:

جسم و بدن کوک شما بسیار حساس است و باید مراقبت­های زیادی از آنها در این زمینه داشته باشید. تجهیزات و محصولاتی هم که در این متن به آنها اشاره کردیم همه و همه برای حفظ سلامت جسمانی و حتی روحی کودک شما می­باشند. بنابراین سلامت کودک­تان را در اولویت قرار دهید و مواردی که لازم است را حتما خریداری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت مادرآن مخصوص حمام مخصوص کودک برای کودک حمام کودک کودک شما وان حمام کودک تان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، مائده مهدی‌پور، یکشنبه شب در نشست یکشنبه‌های الگویی با موضوع معرفی الگوی شبکه فعالان مردمی جمعیت برنا با بیان اینکه فرزندآوری یک دغدغه جمعی است و ما برای آگاه‌سازی زنان در این زمینه کار را از سال ۱۴۰۰ آغاز کردیم، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این زمینه، به‌دنبال مجموعه‌های دارای دغدغه جوانی جمعیت و مرتبط با این موضوع رفتیم.

مهدی‌پور افزود: در قدم اول، افراد دغدغه‌مند شناسایی شدند و جلساتی با حضور آنها برگزار شد.

فعال اجتماعی و فرهنگی جوانی جمعیت از شناسایی ۸۰۰ مادر دو فرزندی در یزد خبر داد و گفت: مولفه‌های این خانواده‌ها از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تفریحی مورد بررسی قرار گرفت.

وی از تنظیم پرسشنامه برای مادران دو و سه فرزندی و تکمیل آن توسط مادران خبر داد و عنوان کرد: مادران سه تا چهار فرزندی نیز که مسیر فرزندآوری را طی کرده بودند مورد بررسی قرار گرفتند و فشارهای اجتماعی که به آنها وارد می شد، بررسی کردیم.

مهدی پور ادامه داد: این مادران برای دیگر خانواده ها به عنوان الگوی عینی معرفی شدند و شرایطی فراهم شد که مادران بتوانند با مادران چهار فرزندی ارتباط نزدیک داشته باشند و این دورهمی ها به صورت محله ای ادامه دارد.

وی یادآور شد: این دورهمی ها به یکی از پدران چهار فرزندی سپرده شد و کارگروهایی ذیل این دورهمی ها تشکیل شد ضمن اینکه این پدران و خانواده هایشان یک دورهمی خانوادگی را با دیگر خانواده ها برگزار می کنند.

مهدی پور به تشریح برنامه های این دورهمی ها پرداخت و گفت: به دنبال برگزاری این دوره ها، بانک اطلاعات خوب و دقیقی از خانواده های چهار فرزندی در یزد شکل گرفت.

وی همچنین با اشاره به مادران دهه هشتادی که از آنها به عنوان «برنا مام» یاد می شود، افزود: مادران دهه هشتادی در سالهای اولیه ازدواج دچار فشار فرهنگی و اجتماعی بودند بنابراین شبکه مجازی تشکیل شد و مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی پور با اشاره به دورهمی هایی که توسط برنا مام‌ها تشکیل شده، بیان کرد: اتفاقات جالبی به واسطه این دورهمی ها شکل گرفت از جمله اعتکاف مادر و کودک که به کمک همین هسته ها برگزار شد که اتفاق ناب و ویژه ای بود.

این فعال اجتماعی به تشریح ارتباطات برقرار شده با حوزه های علمیه، ماماها، مراکز بهداشت و ... پرداخت و افزود: تلاش شده تا شرایط به لحاظ اجتماعی، فرهنگی و تا حدی اقتصادی برای ترغیب مادران به فرزندآوری و کمک به جوانی جمعیت فراهم شود.

کد خبر 6091522

دیگر خبرها

  • 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید