Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@01:31:43 GMT

روز خوب ارزهای دیجیتالی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۴۴۹۲

روز خوب ارزهای دیجیتالی

بیشتر ارزهای دیجیتالی امروز روندی صعودی داشتند.

 

به گزارش پول نیوز، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در اتفاقی بزرگ برای بازار ارزهای دیجیتالی قرار است سهام صرافی کوین بیس که یکی از بزرگ ترین صرافی های دیجیتالی جهان است در بازار بورس نیویورک عرضه اولیه شود. این نخستین عرضه بزرگ بورسی مربوط به ارزهای دیجیتالی در بورس آمریکا است و کمیسیون بورس واوراق بهادار امریکا پس از مدت ها کشمکش با این کار موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با این اتفاق کوین بیس اعلام کرد برت ردفیرن- یکی از مدیران ارشد سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را برای اطمینان از پایبندی به قوانین استخدام کرده است.

افزایش جذابیت سایر ارزهای دیجیتالی برای معامله گران به ویژه پس از ناکامی بیتکوین در فتح کانال ۶۰ هزار دلاری باعث شده است تا در روزهای اخیر و برای نخستین بار، سهم بیتکوین از کل بازار ارزهای دیجیتالی به کمتر از دو سوم کاهش پیدا کند. به عقیده تحلیلگران، ادامه کاهش سلطه بیتکوین بر بازار ارزهای دیجیتالی ممکن است منجر به صعود سنگین دیگر ارزها و ورود شرکت های بزرگ به صورت گسترده تر در بازار این رمزارزها شود.


مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۹۹۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۷۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۷ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۴ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

 

۱- بیت کوین

قیمت: ۵۹ هزار و ۵۸۶.۲۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۳۶ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۲۱۲۱.۴۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۷۵ درصد افزایش

۳- بایننس کوین

قیمت: ۳۷۱.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۹۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳۷.۴۲ درصد افزایش

۴- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش

۵- کاردانو

قیمت: ۱.۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۸ درصد افزایش

۶- پولکا دوت

قیمت: ۴۴.۰۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۳۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۶۱ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۸۴۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳۷.۹۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵۰.۱۱ درصد افزایش

۸- یونی سواپ

قیمت: ۳۰.۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۱۸ درصد افزایش

۹- لایت کوین

قیمت: ۲۱۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۴۳ درصد افزایش

۱۰- چین لینک

قیمت: ۳۱.۸۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۸۶ درصد افزایش

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت بیت کوین پول نیوز ارزهای دیجیتالی سود سهام استخراج رمز ارز درصد افزایش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر بازار ارزهای دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است

مسعود امرالهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمبودی در عرضه اقلام اساسی نداریم، گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هیچ گونه افزایش قیمتی در حبوبات و دیگر کالاها نداریم.

به گفته او، با توجه به آنکه هیچ تغییر قیمتی در گروه کالایی صورت نگرفته است، از این رو مغازه داران موظف به رعایت هستند، در غیراین صورت با گرانفروشی برخورد می شود.

امرالهی ادامه داد: وظیفه نظارت بر خرده فروشی ها با سازمان حمایت است که بازرسان این سازمان با خرده فروشان متخلف باید برخورد کنند و چنانچه پس از بررسی واحد صنفی متوجه شدند که گرانی مربوط به حلقه تامین است، موظف به دریافت فاکتور و ارائه به بازرسان وزارت جهاد هستند تا برخوردهای لازم با شرکت تولیدکننده، تامین کننده و واردکننده در این خصوص صورت بگیرد.

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد با بیان اینکه هیچ گونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی نداریم، افزود: بازرسان سازمان حمایت و اتاق اصناف موظف به برخورد با گرانفروشی و تخلف در  حوزه خرده فروشی ها هستند و در صورت تخلف در حوزه تامین باید موضوع را به مجموعه ما و جهاد استان ها اعلام کنند تا برخورد لازم صورت بگیرد.

او با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در عرضه شکر، حبوبات و دیگر کالاهای اساسی سبد خانوار نداریم، گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و اعلام معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ثابت ماندن ارزش افزوده یک درصدی کالاهای اساسی هرگونه افزایش قیمت شکر و حبوبات به بهانه های مختلف تخلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد