Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن تلاش دارد اراده خود را به ما تحمیل کند و عملیات معاویه و مامونی انجام دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری،  حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در همایش بصیرتی فرماندهان و مدیران بسیج ناحیه مقاومت شهرستان‌های استان در حسینیه عاشقان کربلای ساری، اظهار داشت: از اینکه در آغاز سال 1400 توفیق حضور در استان مازندران و زیارت شهدایی که در صحنه‌های مختلف پیشتازی خود را اثبات کردند خداوند را شاکریم، لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس لشکر ممتاز و پیشرفته بود و اکنون  همه ما باید وارثان شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معنویت حقیقت همه انسان‌هاست، افزود: بهار طبیعت امسال با بهار معنویت تقرب الی الله، بهار قرآن و فصل بندگی خدا متقارن شد که با اخلاص از اهل بیت(ع) بیاموزیم در تمام شرایط از حرکت  باز نایستیم و تقرب به خدا را معیار زندگی و سرفصل عمر خود قرار دهیم و بدانیم هر روز از عمرمان کاسته می‌شود حیف است عمر از دست برود اماچیزی کسب نشود  و تعالی شکل نگیرد.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه هویت واقعی بسیج به معنویت و خدامحوری اوست، تصریح کرد: در سنگرنشینی انقلاب چقدر رنگ خدایی داریم و چه مقدار در پایگاه خدا حضور داشته باشیم ،کمال ما به میزان اتصال به خداست. برای حفظ انقلاب و تربیت بسیجی، خدامحوری، خداباوری، تقوا، معنویت و در یک‌کلام عبودیت خداست را بدانیم.

انقلاب اسلامی چگونه اندیشه رُنسانس را به زانو درآورد؟ / مدرنیته توجه انسان را از آسمان به دنیا معطوف کردانقلاب اسلامی مردم ایران در روز 12 فروردین 58 تثبیت شد12 فروردین؛ روز «تثبیت انقلاب اسلامی» و «نه بزرگ» به دشمنان نظام است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پاسداری و حفاظت از انقلاب زمان و مکان نمی‌شناسدو تاریخ مصرف محدودیت ندارد، ادامه داد: بدانیم تا انقلاب ما اسلامی است و ماهیت دینی دارد و تا دشمن دارد محافظ می‌خواهد و سپاه و بسیج حافظ انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب ثمره امام و شهداست و پاسداری از انقلاب یک عبادت است، گفت: امروز سئوال اینجاست پاسداری چگونه است و چه اقتضائاتی دارد. پاسخ این است که حفظ و دستاوردهای انقلاب رسالت تغییرناپذیر سپاه و بسیج است، اما طبق شرایط و اقتضائات زمان  موجب می‌شود ماموریت‌ها و اولویت‌های بسیج و سپاه تغییر کند.

حاجی‌صادقی تاکید کرد: در دهه اول انقلاب حضور در جبهه و امروز در دهه پنجم حفظ روحیه جهادی برای بسیجیان است‌. امروز دشمن تلاش دارد اراده خود را به ما تحمیل کند و عملیات معاویه و مامونی انجام دهد. نفوذ فکری و جریانی را به راه انداخت که جهاد و اولویت‌دارترین‌ جلوه جهاد در شرایط کنونی، تقویت گفتمان رهبری و افشای گفتمان معاویه و آمریکاصفتان است.

وی ادامه داد: دو گفتمان در شرایط کنونی مطرح است و گفتمان نخست بیانش این است که اصلاحات در دین را بیان می‌کنند  و اینکه اکنون در قرن پیشرفت هستیم و نمی‌توان جامعه را با مفاهیم دینی اداره کرد و دنیا مانند دهکده‌ای است که کدخدا دارد و برای زنده ماندن باید  با کدخدا کنار بیاییم و راه رفع مشکلات، مذاکرات و کنار آمدن با آمریکاست که خوشبختانه انقلاب اسلامی کدخدایی و ابرقدرتی آمریکا را در دنیا از بین برده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: گفتمان دوم، گفتمان امام و رهبری است و بشر نیازمند حاکمیت الهی است. هرچه مشکلات و نابسامانی داریم به دلیل عمل نکردن به شریعت است هرچه دینی‌تر شویم موفق‌تر خواهیم بود و کدخدای دنیا، خداوند متعال است. بسیج در عمل این دو گفتمان را بفهمد، خوب عمل کند و بر گفتمان ولایت و رهبری استقامت کند.

وی تاکید کرد: تقویت حاکمیت الهی تحسین و تکریم‌ مردمی است که با بصیرت و مقاومت در برابر فشارها، تهدید، تحریم و فتنه‌ها ایستادند و بگوییم این بصیرت و مقاومت کارآمدی داشته و نظام ولایی ما را 40 ساله کرد و امروز آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنان را رقم زده است.

حاجی‌صادقی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری در آغاز سال 1400، آغاز قرن چهاردهم با حکومت دیکتاتوری رضا شاه آغاز شد اما قرن پانزدهم با انتخاب تحول‌ساز انجام‌ می‌شود و بدانیم انتخابات صحنه تقابل دو گفتمان و دو جریان است.  انتخابات تحول و  نوسازی در کشور است.

وی تاکید کرد: مردم بدانند مشکلات کشور با حضور پرشور صندوق‌های رای رفع شدنی است و  رفع مشکل، قهر کردن و بی‌تفاوتی نیست بلکه حضور موثر تکلیف‌شناسی و با بصیرت حضور داشتن است و سیاست نظام و رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات است زیرا این امر تقویت‌کننده اقتدار ملی، امنیت ملی، عقب‌نشینی دشمنان، عامل عزت  و سربلندی و رفع مشکلات کشور است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه به لطف الهی و انتخابات قوی، از گردنه مشکلات اقتصادی عبور خواهیم کرد که باید شاخص انتخاب تحول‌آفرین را بشناسیم، تاکید کرد: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که در امتداد ولایت و دارای روحیه "جهادی، انقلابی مقاومت، نترسیدن از هوی دشمن، عقب نرفتن و  قدرت فسادستیزی" ‌باشد و با کارآمدی از فرصت و ظرفیت داخلی به درستی استفاده کند، لذا اکنون با توجه به وضعیت کشور باید گفتمان امام را تبیین کنیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران نیز گفت: مازندران  استانی است که رزمندگان دوران دفاع مقدس لشگر همیشه پیروز 25 کربلا را همه می‌شناسند و مردم این مرز و بوم همیشه گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری افزود: مهم‌ترین خواسته امروز کشور تشکیل دولت جوان، مومن و انقلابی  است تا زمینه ظهور دولت امام زمان مهیا شود.

انتهای پیام/682/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی حاجی صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همواره در صحنه حضور دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت- ماه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معارف اسلامی و مطابق مسائل دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در نهاد نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزت و قدرتمندی این نهاد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: سپاه سازمانی مکتبی بوده و از بازوان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه در طول سال، برنامه‌های معرفتی و دینی مختلفی برگزار می‌کند، گفت: ما به این مکتب و نظام می‌بالیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در این مسیر خدمت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدود ۴۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 748373

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم