Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرحله نهایی لیگ والیبال روسیه با حضور ۶ تیم برتر مسابقات و در ۲ گروه به میزبانی مسکو برگزار می‌شود. دیشب و در نخستین بازی این رقابت‌ها در گروه B تیم زنیت کازان با نتیجه سه بر ۲ مقابل لوکوموتیو نووسیبریسک باخت.

شاگردان «ولادیمیر آلکنو» در ست‌های اول و دوم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست دادند اما در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۹ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۱۳ شکست خوردند تا کار سختی برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی این مرحله از گروه A، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ با نتیجه سه بر یک تیم اورنگوی را شکست داد.

لیگ والیبال روسیه ۲۲ فروردین به پایان می‌رسد و قرار است «ولادیمیر آلکنو» و «توماس توتولو» سرمربی و مربی جدید تیم ملی والیبال ایران پس از آن به تهران سفر کنند تا تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرند.

برچسب‌ها مسکو ولادیمیر آلکنو روسیه والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو ولادیمیر آلکنو روسیه مسکو ولادیمیر آلکنو روسیه والیبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!