Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:07:57 GMT

صف‌های طولانی مرغ کمتر شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۶۷۸۹

صف‌های طولانی مرغ کمتر شده است

ایسنا/البرز رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: در روزهای اول امسال با کمبود مرغ مواجه بودیم که با افزایش سهمیه البرز شاهد کاهش صفوف طولانی و متعادل شدن وضعیت هستیم.

بهروز حصاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت فعالیت صنوف در البرز اظهار کرد: در شهرستان‌های قرمز استان تنها مشاغل رسته یک که قبلا اطلاع رسانی شده اجازه فعالیت دارند و مابقی صنوف ملزم به تعطیلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر به جز شهرستان طالقان که در وضعیت نارنجی و شهرستان اشتهارد که در وضعیت زرد قرار دارند،  وضعیت مابقی شهرستان‌ها قرمز است.

وی توضیح داد: در شهرستان‌های طالقان و اشتهارد هم مشاغل رسته یک و دو اجاره فعالیت دارند و سایر صنوف باید تعطیل کنند.

این مسئول با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها تا اطلاع ثانوی و بهتر شدن شرایط شیوع ویروس ادامه دارد، گفت: درست است که این تعطیلی‌ها آسیب جدی به صنوف وارد می‌کند ولی حفظ سلامت و جان مردم از هر چیز مهمتر است بنابراین در شرایط فعلی چار ای جز اعمال محدودیت نداریم.

حصاری تاکید کرد: ابلاغ تعطیلی صنوف رسته ۲،۳ و ۴ امروز به اتحادیه‌های مربوطه ارسال می‌شود و اتحادیه‌ها موظف به اطلاع رسانی به زیرمجموعه خود هستند.

وی توضیح داد: ممکن است اطلاع رسانی تعطیلی صنوف امروز به طور کامل انجام نشود ولی از فردا با متخلفان برخورد جدی می‌شود و هیچ عذری پذیرفته نیست.

رییس اتاق اصناف مرکز البرز در ادامه به وضعیت تامین کالاهای اساسی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

حصاری اظهار کرد: در روزهای اول امسال با کمبود مرغ مواجه بودیم که با افزایش سهمیه البرز شاهد کاهش صفوف طولانی و متعادل شدن وضعیت هستیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا مشکل تامین روغن نیز حل شده، گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در بازارهای استان در زمینه روغن خوراکی مایع و سرخ کردنی وجود ندارد ولی هنوز در بحث روغن جامد کمبودهایی وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ماه رمضان همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت