Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@05:32:10 GMT

کشف جعل و کلاهبرداری میلیاردی در بهشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۷۲۶۱

کشف جعل و کلاهبرداری میلیاردی در بهشهر

ایسنا/مازندران جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو متهم به جعل و کلاهبرداری 75 میلیارد ریالی در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید موسی حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع جعل و کلاهبرداری با فروش مال غیر به ارزش 75 میلیارد ریال در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو کلاهبردار و جاعل حرفه ای اسناد و مدارک را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد،متهمان با سوء استفاده از غفلت مالک با جعل سند یک قطعه زمین 3600متری در حومه شهرستان بهشهر قصد فروش آن به ارزش 75 میلیارد ریال را داشته اند.

سرهنگ حسینی، خاطر نشان کرد: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر و با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی پلیس در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگيري كلاهبرداري جاعل حرفه ای شهرستان بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی