Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در دیدار با تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری، در خصوص رفع موانع برقراری مسیر پروازی بندرعباس – دبی دیدار و گفت و گو کرد.

وی با بیان اینکه روابط مردم هرمزگان با کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای ابعاد عاطفی، انسانی، تجاری و اقتصادی است که سابقه آن به چند دهه می‌رسد، اظهار داشت: بسیاری از شهروندان هرمزگانی همواره به دلیل پیشینه طولانی روابط تجاری و اقتصادی با این کشورها ارتباط دارند، اما متقاضیان هرمزگانی سفر به دبی، هم اکنون امکان پرواز مستقیم به این مقصد را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان ادامه داد: قطع این پروازها علاوه بر ضربه‌ای که به بخش گردشگری خارجی استان وارد کرده، اقتصاد و معیشت فعالان خدمات مسافرتی را هم تهدید می‌کند که هزینه‌های مضاعفی را به مسافران این مسیر تحمیل کرده است.

همتی با تأکید بر ضرورت برقراری پرواز مستقیم از مسیر بندرعباس به دوبی و بالعکس، گفت: زیر ساخت برقراری پرواز بندرعباس به دبی مهیاست و  مشکلی برای انجام این پروازها به صورت منظم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی و پیگیری‌های انجام شده در دیدار با مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری، برنامه ریزی لازم به منظور برقراری این مسیر پروازی صورت گرفته و طی گفتگوی مقدماتی با یکی از شرکت‌های هواپیمایی و پس از اخذ مجوزها، پرواز بندرعباس – دبی از سر گرفته می شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با رایزنی انجام شده، پروازهای مسیر بندرعباس - ابوموسی و جاسک - تهران بر اساس نیاز منطقه در سال جدید استمرار و افزایش پیدا می کند. 

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فریدون همتی استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیداری با فرماندار جاسک در راستای ارتقای تعامل و همکاری و رفع موانع تولیدات شیلاتی در این شهرستان، گفت: پنج هزار صیاد در این شهرستان فعالیت دارند و فعالیت های شیلاتی به عنوان محورهای توسعه جاسک حائز اهمیت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک، مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه شهرستان جاسک با نزدیک به 900 شناور صیادی و بیش از پنچ هزار نفر صیاد نقش اساسی در صید و صیادی استان هرمزگان دارد، گفت: این شهرستان سهم قابل توجهی از صید و صیادی هرمزگان را به خود اختصاص داده است.

مسعود بارانی با اشاره به استقبال از سرمایه گذاران حوزه شیلات افزود: با توجه به تعاملات خوب و سازنده بین مجموعه شیلات هرمزگان و فرمانداری شهرستان جاسک آینده خوبی برای فعالیت های شیلاتی این شهرستان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به شکوفایی و پیشرفت در تمام زمینه های شیلاتی در این شهرستان گفت: ایجاد اشتعال زایی، افزایش درآمد ساحل نشینان، ارزآوری و گسترش صنعت در بخش های آبزی‌پروری و صادرات از مهمترین برنامه های شیلات هرمزگان در این منطقه است.

مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه شیلات محور سرمایه گذاری و توسعه استان است گفت: این مهم نیازمند توجه و حمایت همه جانبه از فعالیت ها و ظرفیت های شیلات هرمزگان در سطح ملی و استانی است.

ضرورت جذب سرمایه‌گذار توانمند و بومی

فرماندار شهرستان جاسک نیز با اشاره اینکه شهرستان جاسک ظرفیت مناسبی برای توسعه شیلاتی دارد گفت: شیلات هرمزگان با انجام فعالیت های آبزی پروی، صیادی،صنعتی و... نقش مهمی در توسعه این شهرستان دارد.

مهرانی همچنین با بیان اینکه شهرستان جاسک ظرفیت خوبی برای تبدیل به قطب شیلاتی دارد تصریح کرد: باید در راستای تحقق شعار سال از ظرفیت های شیلاتی استان با جذب سرمایه‌گذار توانمند و بومی، حمایت از صید اصولی و پایدار و ارتقای تولیدات شیلاتی حداکثر استفاده را ببریم.

وی تاکید کرد: نگاه ویژه به شیلات و توجه داشتن به مباحث اشتغال ساحل نشینان در شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس