Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@20:43:11 GMT

بسکتبال | بیلر برز قهرمان مسابقات دانشگاهی آمریکا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۶۳۳

بسکتبال | بیلر برز قهرمان مسابقات دانشگاهی آمریکا شد

بیلر برز با شکست گونزاگا قهرمان مسابقات بسکتبال دانشگاهی شد.

بیلر برز برای اولین بار در تاریخ 83 ساله خود، قهرمان مسابقات بسکتبال دانشگاهی آمریکا شد.

برای اولین بار از سال 1976، دوک و کنتاکی در مسابقات بسکتبال دانشگاهی NCAA حضور ندارند

بسکتبال | روی ویلیامز، سرمربی معروف دانشگاه کارولینای شمالی بازنشسته شد

بسکتبال | گیم وینر تماشایی جیلن ساگز، گونزاگا را حریف بیلر در فینال NCAA کرد

به گزارش طرفداری، در فينال رقابت هاى بسكتبال NCAA، برخلاف انتظار شاهد بازى يک طرفه و كم هيجانى بوديم و از همان ابتدا بيلر اختلاف زيادى ايجاد كرد و در نهايت موفق به شكست 70-86 گونزاگا شد تا علاوه بر كسب اولين قهرمانى در تاريخ اين دانشگاه، مانع فصل بى نقص گونزاگا شود و اولين شكست اين تيم را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گونزاگا قبل از اين تمام 31 بازى فصل دانشگاهى را برده بود و اين شانس را داشت كه با قهرمانى در NCAA، به اولين تيم دانشگاهى از سال 1976 تبديل شود كه در تمام بازى هاى فصل به پيروزى مى رسد.

اسکات درو، سرمربی تیم بسکتبالدانشگاه بیلر

قبل از آمدن اسكات درو به دانشگاه بيلر، تيم بسكتبال اين دانشگاه در تمام تاريخ 65 ساله خود، به تنها 3 پيروزى در مسابقات NCAA رسيده بود.. از سال 2003 و با آمدن اسكات درو، بيلر برز به 18 پيروزى در اين تورنمنت رسيده و براى اولين بار، قهرمان NCAA شد. درو 18 سال پيش در مراسم معارفه اش از اين گفت كه به بيلر نيامده كه تنها به NCAA صعود كند و مى خواهد در بازى ها به پيروزى برسد و اين شانس را داشته باشد تا قهرمان ها رقابت ها شود.

اخبار داغ 

با اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ | لیگ برتر تعطیل نمی شود! علی کریمی خطاب به عزیزی خادم: باشگاه ها نباید پاسوز نخبه گرایی شما شوند فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اعتراض لیونل مسی به قضاوت خایمه لاتره: او قصد دارد به من کارت زرد بدهد! یوونتوس و بایرن مونیخ در پی جذب استعداد گرجی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی زلفی‌گل در گفتگو با فارس در خصوص نوع برخورد پلیس آمریکا با دانشجویانی که معترض به نسل کشی رژیم اسرائیل هستند و مقایسه آن با برخوردی که پلیس ایران در اعتراضات سال ۱۴۰۱ داشت اظهار کرد: نوع برخورد ما نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی برای علم و عالم و خانواده بزرگ و فهیم و فرزانه دانشگاهی جایگاهی خاص قائل است و بر همین اساس قانونی تصویب کرده که اجازه نمی‌دهد نیرو‌های امنیتی و نظامی وارد دانشگاه بشوند.

این در حالی است که در جریان اعتراضات دانشجویی در ایران نیز همواره برخوردهای تندی با معترضان می شود. سال گذشته نیز بسیاری از دانشجویان بازداشت، تعلیق و یا اخراج شده اند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری یادآور شد: عملکرد ما به دلیل آن است که برای جامعه دانشگاهی و علم و عالم جایگاه خاصی قائل هستیم و دیدید در سال ۱۴۰۱ که اعتراضات سه ماه طول کشید به جای اینکه پلیس وارد دانشگاه شود شخص وزیر علوم وارد دانشگاه شد.

زلفی گل افزود: در بحبوحه حوادث سال ۱۴۰۱ خودمان وارد دانشگاه صنعتی شریف شدیم و به میان دانشجویان رفتیم و صحبت‌های آن‌ها را شنیدیم و مدیریت کردیم.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به تناقض رفتار کشور‌هایی که خود را مهد آزادی می‌دانند گفت: در دانشگاه‌های کشور‌هایی که مدعی مهد آزادی هستند می‌بینیم که با دانشجو و استاد چگونه برخورد می‌کنند و در حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا دیدیم که آزادی لگدمال شد و چگونه با دانشجویان برخورد کردند.

وزیر علوم در ادامه افزود: دانشگاهیان ما چنین رفتار‌هایی را می‌بینند و به داشتن آزادی در دانشگاه‌های خودمان افتخار می‌کنیم.

زلفی گل تصریح کرد: دانشجویان و دانشگاهیان ایران اسلامی از دانشجویان و دانشگاهیان سایر کشور‌ها که به ندای وجدان خود پاسخ دادند و در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها حساسیت به خرج می‌دهند تقدیر و تشکر می‌کند و یقیناً سازمان‌های بین‌المللی در مورد چنین خواسته‌ای از سوی قشر فرهیخته دانشجو و دانشگاهی تمکین خواهد کرد و صدای اعتراضات دانشجویان را خواهند شنید.

 وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: امروز هم خواهیم دید که در دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌های کشور برنامه‌هایی خواهند داشت و با دانشگاهیانی که با مظلومان فلسطینی همدردی کردند مکاتبه خواهد شد و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم و یقین داریم که چنین حرکت‌های دانشگاهی در مقابله با رژیم ظالم صهیونیستی نتیجه بخش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد