Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:28:13 GMT

مربی‌ای که دو دقیقه‌ای اخراج شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۴۲۵

مربی‌ای که دو دقیقه‌ای اخراج شد!

چهار ماه از اخراج غیرمنتظره توماس توخل از تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گذرد و در این مدت سرمربی آلمانی که اکنون هدایت چلسی را برعهده دارد نتایج خوبی با تیم لندنی کسب کرده است.

توخل که تا الان درباره شیوه اخراجش از PSG‌ صحبت نکرده بود، امروز (سه‌شنبه) در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای آلمان راجع به این موضوع چیزهای جالبی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توخل گفت: خیلی غیرمنتظره بود. یادم هست که 22 دسامبر بود. از همان اولین ساعات عصر احساس می‌کردم که قرار است یک اتفاقی رخ دهد. من با مدیرورزشی باشگاه (لئوناردو) گفت‌و‌گویی داشتم و قرار شد روز بعد از آن، درست پس از بازی‌مان برابر استراسبورگ یک جلسه دیگر داشته باشیم. احساس می‌کردم که می‌خواهند اخراجم کنند، اما باور نمی‌شد که این موضوع حقیقت داشته باشد. ما بازی را 4 بر صفر بردیم.

سرمربی آلمانی افزود: بعد از بازی من و لئوناردو با هم جلسه گذاشتیم، جلسه‌ای که به دو دقیقه هم نرسید، چون او هم مثل من حرف زیادی برای گفتن نداشت. صبح روز بعد وقتی بیدار شدم به اعضای تیم گفتم که باید بروم و آنها را ترک کردم. اینطور شد که اسباب و وسایل‌مان را از پاریس برداشتیم و به خانه برگشتیم تا کریسمس را در کنار خانواده جشن بگیریم. از نظر کاری، این کریسمس برای من یک کریسمس نحس بود، اما خیلی زود چلسی بهترین هدیه کریسمسی را که می‌شد دریافت کنم، به من داد.

چلسی با هدایت توخل نزدیک به سه ماه تن به شکست نداد و از یک تیم که در مسیر از دست دادن سهمیه لیگ اروپا هم بود، دوباره به یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان تبدیل شد و اکنون با تنها یک امتیاز اختلاف با وستهام در رده پنجم جدول قرار دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پاری سن ژرمن توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، پیام پارسا که نمایش خوبی مقابل تراکتور داشت، بعد از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه در حالی که روی زمین خوابیده بود، با اقدام جالب مربی بدنساز تیم مواجه شد.

مربی بدنساز به همراه مربی گلرهای ذوب‌آهن یک پتو روی او کشیدند تا به این شکل بدن دروازه‌بان تیم را گرم نگه دارند.

جعفری حدود پنج دقیقه به این شکل استراحت کرد و سپس از روی زمین بلند شد تا برای ضربات پنالتی به سمت دروازه برود.

او پنالتی اول امیرحسین حسین‌زاده را مهار کرد اما در ادامه سه گل خورد و بازی را از دست داد.

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!