Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:28:20 GMT

پیروز قربانی: از تصمیمات انضباطی مجیدی حمایت می‌ کنم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۲۰۲۷

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت هیچ بازیکنی از استقلال بالاتر نیست و باید بداند که باید سرباز استقلال باشد.

پیروز قربانی درباره استقلال و بازی با پیکان و حضور آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، متن این گفت‌وگو در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

استقلال می‌تواند از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند؟

به طور حتم استقلال این توانایی را دارد و با همین هدف به عربستان سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرهاد مجیدی و شاگردانش برای صعود کار سختی پیش رو دارند اما به خوبی از این نکته باخبر هستند که توانایی‌های بالایی دارند و لیاقتشان صعود به عنوان تیم اول است.

یکی از اتفاقات تلخ برای فوتبال ایران عدم برگزاری بازی‌ها در داخل کشورمان است.

این اتفاق افتاده است و دوست ندارم زیاد درباره‌اش حرف بزنم؛ به هر حال برای میزبانی شرایط و امکاناتی نیاز است که باید فراهم شود. البته بازی ایران با نمایندگان عربستان سال‌هاست که در کشور بی طرف برگزار می‌شود اما این بار باید در خانه حریف به مصاف الاهلی برود.

آیا استقلال این تیم را در خانه‌اش شکست می‌دهد؟

استقلال پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیاست و نه تنها الاهلی بلکه همه تیم‌های آسیا می‌دانند رویارویی با این تیم آسان نیست، استقلال اگر خودش باشد الاهلی را به راحتی شکست خواهد داد.

استقلال در بازی با پیکان متوقف شد و فرصت خوبی را برای کم کردن امتیازش با صدر جدول از دست داد.

استقلال چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت اما آنها را از دست داد؛ هر چند اعتقاد دارم استقلال می‌توانست در این مسابقه عملکرد بهتری داشته باشد. پیکان چندین لایه دفاعی داشت، آنها دفاعی کامل را در دستور کار خود قرار داده بودند و بازی کردن با تیم‌هایی که به دفاع مطلق‌ روی می‌آورند سخت است،آنها در هر منطقه زمین دفاع کردند و به هدف خود رسیدند.

استقلال در این جدال ضعف‌های عمده‌ای در حمله داشت؟

استقلال خوب نبود و به طور حتم تیمی که خوب نیست ضعف دارد، کادر فنی استقلال این بازی را آنالیز خواهند کرد تا نقاط ضعف و قدرت تیمشان را شناسایی کنند. استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی را پیش رو دارد و تمام مجموعه این تیم باید سخت تلاش کنند تا به هدف بزرگ خود که صعود به مرحله بعدی این رقابت‌هاست، برسند.

بازی کردن با تیم‌های دفاعی سخت است اما باید راهکاری داشت.

در این مسابقات باید تنوع تاکتیکی داشت و تاکتیک‌های مختلفی را مورد آزمایش قرار داد تا از طرق گوناگون به گل رسید.

استقلال تنوع تاکتیکی داشت؟

متاسفانه استقلال در این بازی تنوع تاکتیکی نداشت و فاقد طرح و برنامه‌های مختلف بود و این موضوع را از آبی‌پوشان ندیدیم.

چرا؟

از اینکه چرا استقلال فاقد تنوع تاکتیکی بود خبر ندارم اما شاید مبتلا بودن تعدادی از بازیکنان به کرونا و عدم آمادگی آنها در این اتفاق بی تاثیر نبود.

برخی‌ بر این باور هستند بازیکنانی نظیر شیخ دیاباته با افت فاحش روبرو شده‌اند.

شیخ دیاباته یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در فصل گذشته بود و توانست عنوان آقای گلی را به نام خود ثبت کند. او چند بار مصدوم شد و مربیان می‌توانند او را به بهترین روزهای فوتبالی‌اش برگردانند.

از کنار گذاشتن محمد دانشگر توسط فرهاد مجیدی حمایت کرده بودید.

حرف من این بود که در هر تیمی باید نظم و انضباط برقرار باشد و هر فردی بخواهد قوانین تیم را برهم بزند باید کنار گذاشته شود، طرف صحبت من دانشگر نیست اما فرهاد مجیدی در این مقطع بهترین رفتار را انجام داد و بهترین تصمیم را گرفت و به طور حتم اثرات مثبت این تیم در آینده مشخص خواهد شد.

شاید اگر او را می‌بخشید اتفاق بهتری می‌افتاد؟

من گفتم و باز هم تاکید می‌کنم که هیچ بازیکنی از استقلال بالاتر نیست و باید بداند که باید سرباز استقلال باشد. من از رفتار فرهاد مجیدی دفاع می‌کنم و امیدوارم همه بازیکنان استقلال به قوانین تیم احترام بگذارند و بدانند باید برای موفقیت و سربلندی این تیم از خودشان بگذرند.

اخبار داغ 

مسیر سخت استقلال در جام حذفی دستور ویژه جعفر سمیعی برای پیدا کردن جاسوس تیم فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رافائل واران به ویروس کرونا مبتلا شد پائولو دیبالا نزدیک به درهای خروج یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تنوع تاکتیکی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: امیدوارم هواداران در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین حسین‌زاده، پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: اول از همه خسته ‏نباشید می‌گویم به همه بچه‌ها. چه آنهایی که ۱۲۰ دقیقه بازی کردند، ‏چه آنها که تعویضی آمدند و چه آنها که ۹۰ دقیقه بازی کردند. ‏ذوب‌آهن تیم خوبی است. تیمهای آقای رفیعی همیشه در فاز دفاعی ‏عالی کار می‌کنند و این برای ما کار را مقداری پیچیده کرد. ما وقتی گل ‏اول را زدیم بچه‌ها کمی تمرکز را از دست دادند. من گل اول ذوب‌ها را ‏ندیدم ولی بچه‌ها دویدند و تلاش کردند و در نهایت در ضربات پنالتی ‏بازی را بردیم.

او درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: اینکه پورحمیدی یکی از بهترین گلهرهای ایران است که هیچ ‏شکی در آن نیست. حسین همیشه زحمت کشیده و در خیلی از بازی‌ها ‏ما را نجات داده مثل بازی با صنعت نفت. بعضی بازی‌ها هم اتفاقاتی ‏می‌افتد که شاید به مذاق هوادار خوش نیاید. ولی حسین همیشه ‏خودش را نشان داده و امروز هم این را ثابت کرد.

وینگر تراکتور درباره تشویق بازیکنان توسط هواداران و اهمیت ‏این روحیه بالا در آستانه بازی با استقلال گفت: هوادار سرمایه اصلی ‏این تیم است و گاهی تنش‌هایی بین هوادار و بازیکن هم رخ ‏می‌دهد ولی هوادار باید بداند هیچ بازیکنی نمی‌خواهد تیم ببازد. ‏بازیکن‌ها هم بعد از باخت ناراحت می‌شوند و این نیست که بگویید ‏فقط هوادار ناراحت می‌شود. به خدا قسم بعد از باخت ما شاید تا ‏صبح نخوابیم. این شغل ما است. ما اگر فوتبال بازی نکنیم چه باید ‏بکنیم؟ باید در تاکسی اینترنتی کار کنیم؟ همانقدر که هوادار ناراحت می‌شود ‏ما هم ناراحت می‌شویم. فقط ما نمی‌توانیم بروز بدهیم. ما وقتی ‏می‌بازیم نه تحمل خانواده را داریم و نه می‌توانیم هیچ کاری بکنیم. ‏دست‌شان درد نکند که حمایت‌مان کردند و امیدوارم در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

او در پاسخ به این سوال که با حذف پرسپولیس و استقلال آیا تراکتور ‏مدعی اصلی قهرمانی است؟ بیان کرد: من نمی‌دانستم پرسپولیس حذف ‏شده. جام حذفی همیشه جام شگفتی‌هاست. آن زمان که ما ‏استقلال بودیم هم همه مدعیان حذف شده بودند ولی ما به نساجی ‏باختیم و اگر اشتباه نکنم فینال بین نساجی و آلومینیوم بود. این ‏جام هم جام شگفتی‌ها است ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا ‏جام را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف