Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس راه استان ایلام از الزام کارکنان ادارات استان ایلام به اخذ مجوز تردد بین شهرستانی شدند. - اخبار استانها -

‍سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: کارکنان ادارات ایلام برای تردد بین راهی ملزم به اخذ مجور تردد شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:با توجه به محدودیت تردد بین شهرستانی در مناطق قرمز در این روزهای کرونایی اگر می‌خواهند جریمه نشوند باید برای سفر خود مجوز سفر دریافت کنند و مرجع صدور مجوز سفر فرمانداری‌های هر شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت راه‌های کشور| ممنوعیت تردد در جاده چالوس/ تردد در جاده‌ها 3.1 درصد کاهش یافتممنوعیت ترددهای شبانه ازساعت 22 تا 3 بامداد در خراسان جنوبی اجرایی می شودرنگ کرونایی الموت نارنجی شد / ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به الموت

همتی زاده افزود: برای کارکنان دولت که محل سکونت و کار آنها در دو شهر واقع گردیده و همچنین برای افرادی که دارای نوبت عمل جراحی هستند و همچنین دارندگان برگ احضاریه حضور در مراجع قضایی، توسط فرمانداری‌ها برگ تردد صادر می‌شود.

وی افزود:برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین اطلاعیه‌های قبلی تردد وسایل نقلیه خدماتی، امدادی، انتظامی و نظامی، سوخت رسان، فاسدشدنی و ناوگان عمومی باری و مسافری در جاده های برون شهری مجاز است اما برای تردد سایر خودرو ها نیازمند مجوز است.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت: از همه مردم عزیز استان و رانندگان می‌خواهیم که با همکاری با ماموران پلیس و در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه کمال اهتمام به دستورات ستاد مقابله با کرونا را داشته باشند.

انتهای پیام/180/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تردد بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:  محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب