Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@11:29:21 GMT

بازتاب قهرمانی تیم بانوان مهاجران افغان مقیم ایران در AVC

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۲۷۷۲

بازتاب قهرمانی تیم بانوان مهاجران افغان مقیم ایران در AVC

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به روند شکل‌گیری و قهرمانی تیم مهاجران افغان مقیم ایران در رقابت‌های قهرمانی زنان افغانستان پرداخت و به‌ نقل از دبیرکل فدراسیون والیبال این کشور، از زحمات ایران برای تشکیل و اعزام این تیم قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اواخر بهمن‌ماه سال ۹۹ فدراسیون والیبال ایران بنا به درخواست فدراسیون والیبال افغانستان و در راستای تعمیق بخشیدن به روابط دوستانه و ورزشی بین ملت‌های ایران و افغانستان، تیم منتخب بانوان مهاجر افغانستانی مقیم ایران را تشکیل داده است تا این تیم در مسابقات بانوان افغانستان شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به روند شکل‌گیری و قهرمانی این تیم در رقابت‌های قهرمانی زنان افغانستان پرداخته است.

بر اساس این گزارش، مسابقات والیبال زنان افغانستان با حضور ۹ تیم از جمله نمایندگانی از استان‌های هرات، بلخ، بغلان، دایکندی، فراه، کابل و تیم مهاجران افغان مقیم ایران از هفتم تا سیزدهم فروردین جاری برگزار شد.

مرحله مقدماتی این مسابقات در دو گروه پیگیری شد و در نهایت چهار تیم هرات، سرامیاشت، شهرداری کابل و تیم مهاجران افغانی مقیم ایران به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند و تیم‌های مهاجران افغانی مقیم ایران و هرات با شکست حریفان خود در این مرحله، فینالیست شدند.

در نهایت تیم مهاجران افغانی مقیم ایران با شکست هرات در دیدار نهایی، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

مقامات عالی‌رتبه دولت و ورزش افغانستان، برخی اعضای پارلمان این کشور و اعضای سفارت ایران در کابل، از جمله شرکت‌کنندگان در مراسم اختتامیه و اهدای کاپ و مدال این مسابقات بودند.

ملک‌زای دبیرکل فدراسیون والیبال افغانستان در این مراسم گفت: از فرصت استفاده می‌کنم و از حمایت‌های مهربانانه فدراسیون والیبال ایران از تیم مهاجران افغانی مقیم ایران برای اردوی آماده‌سازی سه هفته‌ای و انتخاب ۱۲ بازیکن از میان ۴۹ نفر دعوت شده به اردو از استان‌های مختلف، تشکر کنم.

کد خبر 485291

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهاجرت مهاجران افغان والیبال بانوان والیبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مهاجران افغانی مقیم ایران فدراسیون والیبال تیم مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم