Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@00:08:12 GMT

زلزله مریوان پس لرزه نداشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۳۲۷۹

فرماندار مریوان با اشاره به اعزام نیروهای امدادی برای بررسی خسارات احتمالی زمین لرزه گفت: زلزله 5.3 دهم ریشتری تاکنون پس لرزه ای نداشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  اقبال فرماندار مریوان در گفتگو با شبکه خبر گفت: زمین لرزه ۵.۳ ریشتری مریوان پس لرزه نداشت و وضعیت مریوان عادی است و شبکه‌های برق و آب و گاز پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به خسارت‌های جزئی برخی ساختمان‌ها بر اثر زلزله گفت: فقط ۲ نفر در حین فرار دچار آسیب دیدگی شده اند و تاکنون مورد فوتی هم گزارش نشده است.

اقبال گفت: زمین لرزه مریوان تا کنون پس لرزه‌ای نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان هم گفت: نیرو‌های امدادی در شهرستان‌های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی خسارات احتمالی این زلزله به مناطق مختلف اعزام و تاکنون گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

محمد فلاحی افزود: تمامی تیم‌های امدادی هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در این سه شهرستان در حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز به امدادرسانی وارد عمل می‌شوند.

وی اضافه کرد: این زلزله در شهر‌های دیگر استان کردستان از جمله سنندج، سقز و دیواندره هم احساس شد و تاکنون خساراتی ناشی از آن در این شهرستان‌ها نیز گزارش نشده است.   زمین لرزه ای به بزرگی 5.3 ریشتر ساعت 19 و 42 دقیقه شهرهای مریوان و سنندج و دیواندره را لرزاند. بر اساس گزارش مسئولان این حادثه تاکنون خسارت جانی نداشته است.      برچسب ها: زمین لرزه ، زلزله ، مریوان ، مرز عراق ، استان کردستان ، هلال احمر ، نیروهای امدادی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زمین لرزه زلزله مریوان مرز عراق استان کردستان هلال احمر نیروهای امدادی زمین لرزه پس لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه پس از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستا‌های بخش رحیم‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران آگاهی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد، متهم ۸ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را با بلوک و پرچین محصور کرده است.
وی از معرفی متهم ۴۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره جمع‌آوری تمام آثار تجاوز و رفع تصرف اراضی مورد نظر با حکم قضائی، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی رودسر از عزم راسخ پلیس در برخورد با پدیده زمین‌خواری خبر داد و از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • قلعه خواجه لرزید
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند