Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:47:37 GMT

دریافت گواهینامۀ بین‌المللی ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ توسط ایرانسل

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۵۸۲۵

دریافت گواهینامۀ بین‌المللی ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ توسط ایرانسل

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، موفق به دریافت گواهینامۀ استاندارد بین‌المللی ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بین‌المللی ISO ۹۰۰۱ که با هدف افزایش توان سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده، یکی از استانداردهای مطرح در کسب‌وکارهای پیشرو به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کارگیری معیارهای این استاندارد، موجب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت و نهایتاً رضایت مشتریان می‌شود. همچنین، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که دلخواه مشتری باشد، بهینه می‌کند.

هدف نهایی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان است. رسیدن به کیفیت مورد نظر مشتریان و پایداری آن نیز، تنها زمانی ممکن است که در تمامی فرایندهای مستقیم و غیرمستقیم، کیفیت محصولات و خدمات و همچنین رضایت مشتری، کنترل و برای بهبود مستمر آن تلاش شود.

ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود بر اساس استاندارد فوق را در راستای نیل به چشم‌انداز ترسیم شده و در مسیر بهبود خدمات ارائه شده به مشترکان خود اجرا کرده است.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، همواره در تلاش است تا با ارائۀ محصولات و خدماتی مبتنی بر جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، آخرین دستاوردهای جهانی را نیز برای ارائۀ خدمات پشتیبانی و پس از فروش به مشترکان خود به کار بندد.

ایرانسل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۷، موفق به دریافت گواهی‌نامۀ‌ بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین‌المللی ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ در زمینۀ فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تأییدیۀ شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و نیز گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ در زمینۀ «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ در حوزۀ «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بستۀ استانداردهای مشتری‌مداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود.

ایرانسل همچنین در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان (مربوط به ارزیابی سال ۱۳۹۸)، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این جایزه شده بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايرانسل اپراتور دیجیتال ایران بزرگترین اپراتور دیجیتال مدیریت کیفیت رضایت مشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳