Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اداره راهداری تویسرکان با بیان اینکه در حال حاضر محور گنجنامه مسدود است، گفت: بخش های از این محور دچار آبشستگی شده و امیدواریم با فعالیت نیروهایمان این بخش ها بازسازی و مسیر در اواخر هفته آینده بازگشایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، به طور عمده با توجه به بارش برف سنگین در ارتفاعات گنجنامه بین تویسرکان و همدان، این مسیر هر ساله از ۱۵ آذر ماه تا اوایل یا اواسط اردیبهشت ماه سال بعد مسدود می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اما به دنبال پیام های مکرر مردمی و سؤالات آنان مبنی بر باز بودن یا نبودن محور تویسرکان ـ گنجنامه ـ همدان برای تردد خودروها با کارشناس اداره راهداری تویسرکان به گفت و گو نشستیم.

در این باره «حمید عبدالمالکی» در گفت و گو با خبرنگار ما با تأکید بر بسته بودن محور گنجنامه، گفت: با توجه به آن که تعدادی از نقاط این مسیر را آب برده، نیروهای اداره مشغول به کار هستند.

وی در تشریح آب بردگی بخش هایی از مسیر گنجنامه اظهار کرد: اگر در طول روز در مسیر تردد شود، شاید بتوان خودرو را به سمت چپ هدایت و از سقوط آن جلوگیری کرد، اما در شب به طور قطع راننده با مشکل برای تعادل وسیله نقیله خود همراه می شود و احتمال سقوط بسیار است.

کارشناس اداره راهداری تویسرکان تأکید کرد: بنابراین در حال حاضر این محور مسدود و به هیچ عنوان بازگشایی نشده است.

عبدالمالکی تصریح کرد: در واقع در قسمت هایی از مسیر که دچار آبشستگی شده، راننده تصور می کند آسفالت است، اما قسمت زیرین آن بخش خالی شده که خطرات بسیار به دنبال خواهد آورد.

وی به فعالیت نیروهای راهداری همدان در حوزه استحفاضی خودشان هم اشاره و ابراز امیدواری کرد که محور گنجنامه اواخر هفته آینده پس از بازسازی بازگشایی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محور گنجنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان