Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «قدرت الله ولدی» روز چهارشنبه در ستاد فوق‌العاده استانی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با استاندار همدان برگزار شد اظهار داشت: تردد خودروهای غیربومی به شهرستان و ورود و خروج بین استانی نیز ممنوع است.

وی تاکید کرد: تمامی ورودی های شهر ملایر و شهرهای تابعه تحت کنترل پلیس است و با خودروهای متخلف طبق قانون برخورد و جریمه اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر افزود: در این شرایط تمامی مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ به جز مشاغل گروه یک شامل سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها، داروخانه ها، کالاهای پزشکی و واحدهای تامین کننده مایحتاج اساسی و ضروری مردم به مدت ۲ هفته تعطیل است و اصناف تا ساعت ۱۴ امروز /چهارشنبه/ مهلت دارند نسبت به تعطیلی واحدهای خود طبق تصمیم ستاد ملی کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز اقدام کنند، در غیر اینصورت با واحدهای متخلف برخورد قانونی می شود.

ولدی ادامه داد: تمامی مراسم های مذهبی، مناسبتی، نمازهای جمعه و جماعات تعطیل است و طبق درخواست ائمه جمعه مبنی بر فعالیت مساجد در ایام ماه مبارک رمضان، تا اعلام تصمیم ستاد ملی کرونا تمامی مساجد در سطح شهرستان تعطیل است.

وی تاکید کرد: با برگزاری هرگونه تجمعات، مراسم های عروسی و عزا طبق دستور قضایی برخورد جدی می شود.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه در شرایط جنگی مقابله با کرونا قرار داریم و جان مردم در خطر است گفت: در صورت نیاز مراکز ۱۶ ساعته برای تست کرونا در سطح شهرستان افزایش یابد.

ولدی ادامه داد: وضعیت ملایر خطرناک است و تمامی مردم موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و رعایت جدی پروتکل های بهداشتی همچنین توسط دستگاه های اجرایی الزامی است.

وی افزود: ممنوعیت تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد برقرار است با هرگونه تردد خودروهای با پلاک غیربومی در سطح شهر برخورد می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان ملایر استانداری همدان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ملایر ویروس کرونا همدان ملایر استانداری همدان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند