Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:39:38 GMT

صدرنشینی بهمن عسگری در رنگینگ جهانی وزن 75- کیلوگرم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۸۷۱۹

صدرنشینی بهمن عسگری در رنگینگ جهانی وزن 75- کیلوگرم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، پس از برگزاری اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سال ۲۰۲۱ به میزبانی استانبول، فدراسیون جهانی اقدام به انتشار رده‌بندی کاراته‌کاها کرد که براساس آن بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم در صدر رنکینگ جهانی این وزن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم دیگر ملی پ.شان شایسته کشورمان نیز در صدر قرار گرفتند.

ذبیح الله پورشیب نیز در این رده‌بندی، رتبه دوم وزن ۸۴- کیلوگرم را به خود اختصاص داد، ضمن آنکه سارا بهمنیار در رتبه سوم رده بندی وزن ۵۰- کیلوگرم ایستاد، رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم و صالح اباذری در وزن ۸۴+ کیلوگرم چهارم شدند و طراوت خاکسار نیز در وزن ۵۵- کیلوگرم در رتبه پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین بهمن عسگری رده بندی کاراته کاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی

در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش آملی که ابتدا برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

پیش از این نیز ووشوکاران مازندرانی، معین تقوی در وزن ۹۰- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو چین به مدال طلا دست یافتند.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»