Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:51:46 GMT

عوامل اجرایی انتخابات در بخش مرکزی کرمان ۱۴۰۰ نفر هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۹۲۰۳

ایسنا/کرمان بخشدار مرکزی شهرستان کرمان گفت: ۵۵ حوزه انتخابیه و 181 کرسی شورای روستا در بخش مرکزی شهرستان کرمان داریم و عوامل اجرایی انتخابات در این بخش ۱۴۰۰ نفر هستند.

"محسن نوری" امروز 18 فروردین ماه در بازدید استاندار از روند ثبت نام انتخابات شوراهای روستا در بخشداری مرکزی شهرستان کرمان اظهار کرد: تاکنون ۸۱ نفر در بخش مرکزی برای حضور در انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۵۵ حوزه انتخابیه و 181  کرسی شورای روستا در بخش مرکزی شهرستان کرمان داریم و عوامل اجرایی انتخابات در این بخش ۱۴۰۰ نفر هستند.

نوری با اشاره به اینکه 75 شعبه اخذ رای در بخش مرکزی داریم، تصریح کرد: در حال حاضر روند ثبت نام در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد.

بخشدار مرکزی کرمان در پایان اظهار کرد: ۴۰۰ روستا و آبادی و سه شهر در بخش مرکزی داریم. بخش وسیع است و با حداقل امکانات کار می کنیم.

به گزارش ایسنا، "علی بابایی" فرماندار کرمان نیز در این بازدید اظهار کرد: فرآیند برگزاری انتخابات در حال انجام و امور شعب اخذ رای و مسائل بهداشتی با توجه به کرونا در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه چارت سازمانی بخشداری متناسب با وضعیت بخش نیست، تصریح کرد: قیمت اراضی در برخی از روستاهای بخش مرکزی بالاست و در معرض تعرض افراد سودجو قرار دارن و درخواست داریم چارت سازمانی بخش مرکزی با وضعیت موجود متناسب شود تا پاسخگوی جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز باشد.

بابایی با اشاره به تعدد روستاها در کوهپایه کرمان تصریح کرد: تقاضا داریم کار در روستاهای کوهپایه به عنوان یک مجموعه پیش برود و یک هماهنگی در سیاست گذاری ها لحاظ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شوراهای شهر و روستا مرکزی شهرستان کرمان بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد