Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در سنندج با بیان اینکه برنامه و استراتژی‌های مخابرات منطقه در سال گذشته ارائه محصولات مخابراتی و ارتباطی و افزایش سطح کیفی و کمی بیش از بیش خدمات در دسترس مشتریان تعریف شده بود، اظهار کرد: در سه حوزه سیستم‌های مخابراتی، دیتا و انتقال تغییرات توسعه‌ایی چشمگیری در مخابرات شهرستان بانه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه حذف ١١ کابل اقماری و ایجاد مرکز جدید، تعویض ٥ سیستم، توسعه VDSl,ADSL و سوییچ از جمله اقدامات انجام شده در حوزه سیستم‌های مخابراتی این شهرستان به شمار می‌روند، اظهارداشت: در حوزه دیتا نیز می‌توان به ٣٣ پروژه ارتقای UP LINK و در بخش انتقال هم اجرای ٢٢ پروژه CWDM و در حوزه ارتباطات سیار نصب ٧ رادیو، ایجاد و راه‌اندازی ٣ نیو سایت، ارتقای ٦ سایت همراه اول به تکنولوژی 2G و 3G و ٨ سایت 4G اشاره کرد.

وی خاطر نشان ساخت: در سال گذشته در شهرستان بانه تعداد یک‌هزار و ٧٣٨ شماره تلفن ثابت و سرویس SIP PHONE، چهار هزار و ٢٣ پورت ADSL,٤٥٦ پورت FTTH و ١٠٢ پورت VDSL دایر شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح عملکرد و اجرای برنامه‌های تعریف شده، درصد تحقق اهداف مخابراتی این شهرستان را یادآور شد و اضافه کرد: برنامه‌های حوزه تلفن ثابت ١٩٣ درصد، ADSL ١٨٣ درصد، VDSL ٢٩١درصد و FTTH نیز ٢١٧ درصد محقق شده‌اند.

حکمت با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ١٠٠ میلیارد ریالی در این شهرستان افزود: با این اقدام رشد قابل توجه درصد شاخص‌های کلیدی تلفن ثابت به میزان ٤١.١ درصد، VDSL ٥٣٨ درصد، FTTH ٨٣.٩درصد و ADSL ٣٨.٥ نسبت به سال ٩٨ را داشته‌ایم.

وی ضمن یادآوری شرایط بوجود آمده و شیوع ویروس کرونا در سال گذشته در سطح جامعه و به تبع آن در استان تصریح کرد: بر اساس نیاز روزافزون مشتریان به سرویس‌های مبتنی بر دیتای ثابت و سیار جهت انجام امورات اداری، آموزش‌های آنلاین، کسب و کارهای الکترونیکی و … برنامه ارتقا سیستم‌های مخابراتی و انجام پروژه‌های توسعه‌ایی بیشتر از قبل را در دستور قرار دادیم تا با کمترین اختلال و کندی سرعت دیتا بتوانیم پاسخگوی نیازهای مخابراتی مشتریان باشیم.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری ۲ کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در" دیواندره" خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیواندره، سردار علی آزادی از دستگیری 2 کلاهبردار 200 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه 2 نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهینامه رانندگی، مدرک تحصیلی و ...کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی 2 نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به 200 ملیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه 19 نفر شاکی شناسایی شده است.

آزادی با هشدار اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانوان برخورد خواهد کرد، عنوان کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج