Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که نماینده قائمشهر اینقدر بی‌تجربه نیست که هدف خود را برای بقا در لیگ برتر، با دو پیروزی گم کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: فردا بازی خوبی با تیم باکیفیت پرسپولیس داریم و نیازی نیست درباره شرایط فنی پرسپولیس و کادر فنی بااخلاق و بادانش این تیم صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نمایندگی از نساجی برای تیم پرسپولیس و سه نماینده دیگر ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم از لیگ قهرمانان آسیا با دست پُر برگردند. ما هم تیم نساجی هستیم و سهم خود را می‌خواهیم. امیدواریم به برنامه خود در این مسابقه دست یابیم.

تعداد کرونایی‌های نساجی به 10 نفر رسید

وی درباره وضعیت کرونایی تیم نساجی بیان کرد: دکتر چشمه‌سری پزشک تیم، اطلاعات لازم را برای سازمان لیگ و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارسال کردند. دو تست در دو مرحله گرفتیم و فکر می‌کنم تست پنج نفر از کادر فنی و پنج نفر از بازیکنان نساجی مثبت شده است. روز 15 فروردین و پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان تست کرونا دادیم که تست هفت نفر مثبت شد. در مرحله دوم هم سه نفر به کرونایی‌های تیم اضافه شده‌اند.

مربی تیم نساجی مازندران در پاسخ به این پرسش که اعضای این تیم، چقدر به بقا در لیگ برتر امید دارند، گفت: انسان به امید زنده است و شرایط خوبی داریم. تمام تلاش ما در این راستاست که این سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم و کیفیت و توانایی این کار را هم داریم. بازیکنان ما و همه نفرات در باشگاه معتقدیم که توان این کار را داریم و مطمئنیم این اتفاق رخ می‌دهد.

صداقت با اشاره به نتایج خوب شاگردان ساکت الهامی در هفته‌های اخیر تصریح کرد:‌ دو نتیجه خوب گرفتیم و عملکردی امیدوارکننده داشتیم، اما کادر فنی و بازیکنان نساجی اینقدر بی‌‌تجربه نیستند که هدف خود را با این دو پیروزی گم کنند. هر وقت به نساجی نگاه می‌کنید، می‌بینید که در منطقه قرمز جدول است. این تلاش را تا هفته پایانی حفظ می‌کنیم و معتقدیم جایگاه نساجی، اینجای جدول نیست.

مدیر رسانه‌ای تیم نساجی در ابتدای این نشست خبری، غیبت در تست کرونای روز گذشته (سه‌شنبه) و لزوم حضور در این تست را دلیل اصلی غیبت ساکت الهامی در این نشست خبری عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی بعد از حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیم را تا لحظه آخر تشویق کردند. ما 2 بار در جریان بازی جلو افتادیم ولی آلومینیوم خیلی شجاعانه بازی کرد. ما 2 بار در وقت اضافه جلو افتادیم و نتوانستیم گل ها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اعتراض اوسمار به داوری گفت: داور بازی خیلی سختگیر بود و به بازیکنان کارت های زیادی داد اما ما باید خیلی با تجربه تر بازی می کردیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم باید بازی را حفظ می کردیم. یک مقدار در وقت های اضافه گل خوردن با نفراتی که داریم و با تجربه هستند این اتفاق نباید برای پرسپولیس اتفاق می افتاد.

معاون پرسپولیس در خصوص تعویض های اوسمار گفت: این نظر کادر فنی بود که این تعویض ها انجام شود ولی آلومینیوم هم واقعا خوب کار کرد. بازی حذفی به همین شکل است و حریف خیلی خوب به بازی برگشت. به نظرم بازیکان ما کمی روی توپ های بلند ضعف داشتند.

بادامکی در خصوص اینکه اوسمار بازیکنان مورد علاقه خود را در تلویزیون معرفی کرده بود و شاید این موضوع روی عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس تاثیذر داشت گفت: به هر حال همه مربیان به برخی بازیکنان علاقه دارند ولی این موضوع بعید است تاثیری روی بازیکنان ما گذاشته باشد.

وی در خصوص پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هر شهری باشد طرفدار زیاد دارد و  طبیعی است در اراک هم مردم این تیم را دوست داشته باشند اما یک مقدار جو ملتهب شد و وقتی آلومینیوم گل زد اشیا پرتاب می شد.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد گفت: به هر حال پرسپولیس یک روز باید می باخت و قرار نیست همه بازی ها را ببرد. به نظر من اوسمار تا اینجا خوب کار کرده ولی تصمیم گیرنده نهایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم