Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@02:28:17 GMT

واکسیناسیون ۵۵۰۰ راننده اتوبوس؛ بزودی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۲۷۱۱

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: به زودی واکسیناسیون ۵۵۰۰ راننده اتوبوس انجام می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  محمود ترفع - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز عملیات واکسیناسیون رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران که روزانه با صد‌ها و هزاران شهروند سر و کار دارند، تا چند روز آینده خبر داد و افزود: ۵۵۰۰ راننده اتوبوس به منظور در امان ماندن از کرونا به زودی واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونا در تهران گفت: به این منظور، موضوع عملیات ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی بیش از پیش تشدید و انجام مستمر و منظم آن را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ایم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه واکسیناسیون ۲ هزار راننده بخش عمومی و ۳۵۰۰ راننده بخش خصوصی شرکت واحد در چند مرحله انجام خواهد شد، افزود: این مهم با درخواست و پیگیری مدیریت شهری از ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی و با همکاری و مساعدت ستاد مذکور و وزارت بهداشت از سوی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به زودی آغاز می‌شود.
وی همچنین درباره تغییر مسیر بخشی از خط ۷ بی‌آر‌تی در محور خیابان حضرت، ولی عصر (عج) نیز گفت: به دلیل ایجاد سنگ‌فرش در محدوده خیابان زرتشت، بخشی از مسیر خط ۷ از طریق خیابان فاطمی و بلوار کشاورز انجام می‌شود که بعد از اتمام عملیات عمرانی به روال قبل باز خواهد گشت. برچسب ها: اتوبوس ، راننده ، واکسن ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اتوبوس راننده واکسن کرونا اتوبوسرانی تهران شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کمبود و نبود اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان کارون موضوعی بود که از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان بار‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و ۵ دستگاه اتوبوس به این شهرستان اختصاص یافت.

با انتشار خبر اختصاص اتوبوس در ماه‌های گذشته، اما شهروندان می‌گویند: تاکنون اتوبوس‌ها شروع به کار نکرده اند و مشکلات مردم شهرستان کارون همچنان پابرجاست.

آنها از مسئولان درخواست دارند نسبت به رفع مشکل و وارد مدارشدن اتوبوس‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سعید کعبی فلاحیه، فرماندار کارون به خبرنگار ما گفت: اتوبوس‌ها خریداری شده اند، ولی با مشکلاتی ازجمله پلاک گذاری، تامین راننده، برون سپاری، مناقصه‌ها و بیمه خودرو‌ها و... مواجه بودیم و همین امر سبب طولانی شدن فرآیند آغاز خدمت رسانی اتوبوس‌ها شد.

محمد عبیاوی، شهردار کارون مشکل کنونی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را تامین راننده عنوان کرد و افزود: در این زمینه تفاهم نامه‌ای میان شهرداری اهواز و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مبنی بر تامین راننده پایه یک منعقد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی