Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:38:46 GMT

مدیران استان تهران دورکاری کارکنان را به طور جدی اجرا کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۴۲۴۷

مدیران استان تهران دورکاری کارکنان را به طور جدی اجرا کنند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عباس پاشا عصر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۰ که با حضپر انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد با اشاره به علت تراکم بالا در استان و عدم تناسب تراکم با جمعیت از مدیران توقع بالاتری خواهیم داشت به اینکه اظهار داشت: مدیران باید مطالبه گری خود در جهت اصلاح ساختارهای اداری را در سطح ملی بالا ببرند و برای واگذاری وظایف از سطوح ملی به استانی و از استانی به شهرستانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس پاشا با تاکید بر تسریع توسعه دولت الکترونیک افزود: برای کاهش تردد و سفرهای درون شهری و قطع زنجیره کرونا باید توسعه دولت الکترونیک به سرعت اجرایی و پیگیری شود.

معاون استاندار تهران با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع گفت: ملاقات مدیران با ارباب رجوع به صورت هفتگی مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه ارتقا پاسخگویی، شفافیت و مقابله با گلوگاه‌های فساد در نظام اداری مورد تاکید است که در این زمینه ۱۷ گلوگاه فساد شناسایی شده است.

وی عنوان داشت: شایستگی در انتصابات اولویت دارد و بر اساس مصوبه هیأت وزیران و تاکید استاندار تهران هر گونه انتصابات در شهرستان‌ها بایستی با هماهنگی فرمانداران صورت گیرد؛ به علاوه بهبود در نظام فناوری‌ها و تحقق شعار سال با احصا و آسیب شناسی در حوزه کسب و کار صورت گیرد که این امر نیازمند زیرساخت در حوزه ارائه خدمات است

عباس پاشا گفت: جهت قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت محدودیت‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دورکاری، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از عادی انگاری ضرورت دارد و باید با دقت پیگیری شود.

کد خبر 5183936

منبع: مهر

کلیدواژه: فساد اداری استانداری تهران ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ماه مبارك رمضان اردبیل اراک محدودیت های کرونایی واکسن کرونا انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در آئین تکریم و معارفه معاونت‌های مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است، گفت: اجرای این تعداد واحد مسکونی با این حجم بالا تلاش مضاعفی می‌خواهد.

وی بر لزوم وفاق و همدلی بین کارکنان تاکید و با بیان اینکه در این شرایط کاری سخت و حساس، برنامه‌ها و کارها با همدلی جلو می‌رود، افزود: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می‌کند، آثار آن در اداره‌کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

این مسؤول ادامه داد: باید همه دست به دست هم داده و در این روزهای حساس، پروژه‌های نهضت ملی مسکن را به خوبی اجرا کنیم.

قزوینیان تاکید کرد: علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری و پرداختی، کارکنان این اداره‌کل با جان و دل کار می‌کنند که این موضوع بسیار ارزشمند بوده و در این میان باید با کم‌ترین هزینه بیشترین راندمان کاری را داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تکریم ارباب رجوع را یکی از اساسی‌ترین مؤلفه‌های مهم در نظام اداری عنوان کرد و افزود: باید با صبر و حوصله تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گیرد.

قزوینیان خاطرنشان کرد: پیگیری امور یکی از اصولی است که در کنار کیفیت و کمیت باید مورد تاکید همه کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان باشد.

در این مراسم از خدمات چندین ساله سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تقدیر و محسن محرمی یگانه هم به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل منصوب شد.

کد خبر 6087314

دیگر خبرها

  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد