Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:12:04 GMT

رفت و برگشت امین قاسمی‌نژاد به استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۱۸۳

رفت و برگشت امین قاسمی‌نژاد به استقلال

در حالی که اکبر صادقی حتی حضور امین قاسمی نژاد در تیم جدیدش را با انتشار یک استوری تبریک گفته بود، آخرین مصاحبه‌های عضو هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال این موضوع را تایید نمی‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال اگرچه یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر در دوره بیستم به شمار می رود، اما هر چقدر دست کادر فنی این تیم در پست های مختلف زمین نظیر دفاعی میانی، دفاع چپ و راست، هافبک دفاعی و همینطور مهاجمان برای انتخاب ترکیب اصلی باز است، در پست هافبک بازیساز تنها فرشید اسماعیلی در دسترس است؛ بازیکنی که تعداد زیادی از بازی‌های نیم فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و با گلزنی مقابل نساجی مازندران نشان داد که وجود یک بازیکن سرحال و آماده می تواند چه غنیمت بزرگی برای آبی های پایتخت در آن پست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین قاسمی نژاد هافبک ارزشمند سال های اخیر شهرخودرو بازیکنی بود که مدیران استقلال برای پر کردن خلاء تیمشان در پست هافبک بازیساز زیر سر گذاشته بودند و خبرهای مختلف حاکی از نهایی شدن این انتقال داشت، تا این بازیکن تاثیرگذار به بخش هجومی ترکیب استقلال اضافه شود، اما در حالی که حرف های حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال حاکی از قطعی شدن این انتقال داشت و اکبر صادقی همبازی سابق قاسمی نژاد در شهرخودرو این خبر را با انتشار یک استوری تایید کرده بود، در آخرین مصاحبه های مدیران استقلال نشانی از جذب امین قاسمی نژاد و حضور او در تیم فرهاد مجیدی، که تنها درخواست در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفتن مهاجم شهرخودرو بود، دیده نمی شود.


اما چطور هر روز که جلوتر آمدیم، احتمال انتقال قاسمی نژاد از مشهد به تهران کمتر شد؟


*در واقع اولین دلیل آن مبلغ بالایی است که مدیران مشهدی برای صدور رضایتنامه این بازیکن درخواست کرده اند و مدیران استقلال برای جذب این بازیکن فقط باید چیزی حدود 3 میلیارد تومان به باشگاه مشهدی پرداخت می کردند.


*در گام دوم باشگاه شهرخودرو برای اینکه قاسمی نژاد را به استقلال واگذار کند، درخواست معاوضه این بازیکن با یکی از مدافعان میانی استقلال را مطرح کرده بود. عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و محمد مرادمند چهار مدافع میانی استقلال به شمار می روند که مدیران استقلال تمایلی به از دست دادن هیچ کدامشان نشان ندادند، تا داستان جذب امین قاسمی نژاد با انجام معاوضه بازیکنان میان دو باشگاه هم به مشکل بخورد.

 

 

مذاکره با اولویت های دوم هم بی سرانجام


شنیده می شود حتی استقلالی ها برای اینکه بازیکن مورد نیاز کادر فنی در پست هافبک هجومی و بازیساز را حل کنند به سراغ مجتبی حق دوست بازیکن سابقشان که اکنون در ذوب آهن بازی می کند نیز رفته اند و یکی از هافبک های هجومی سپاهان را نیز زیر نظر گرفته اند، که البته مذاکره با این دو باشگاه نیز به دلیل پاسخ منفی آنها به جایی نرسیده است.

 

 

شانس بالای گل گهر برای جذب امین قاسمی نژاد


گل گهر به گفته مسئولان باشگاه مشهدی تنها باشگاهی به شمار می رود که برای جذب قاسمی نژاد درخوست رسمی ارسال کرده و پروسه جذب این بازیکن را همچنان به دقت زیر نظر دارد. حالا و در شرایطی که استقلال برای جذب قاسمی نژاد به دلایل مختلف با مدیران باشگاه شهرخودرو به توافق نرسیده، بهترین فرصت برای مدیران باشگاه سیرجانی فراهم شده تا این بازیکن را برای تیمشان و امیرقلعه نویی در نیم فصل دوم جذب کنند و شانس آنها در رقابت برای جذب این بازیکن بالاتر از سایر باشگاه هایی به نظر می رسد که در کنار استقلال به دنبال جذب قاسمی نژاد هستند و مددی مدیرعامل استقلال در آخرین مصاحبه خود از گفتن نامشان خودداری کرد.

 

 

جذب هافبک بازیساز؛ همچنان بی پاسخ


تمام این شرایط باعث شده تا مدیران استقلال همچنان یک سوال بزرگ بی پاسخ مقابل چشمانشان داشته باشند و برای حل آن حتی از ایجاد کمپین های مردمی جهت جمع آوری کمک های مالی نیز حمایت کرده اند. در یک هفته باقی مانده ماجرای نقل و انتقالات و خبرهایش همچنان داغ باقی خواهد ماند و مهم ترینش به سرنوشت امین قاسمی نژاد اختصاص خواهد داشت که بخش مهمی از اخبار زمستانی فوتبال ایران را به خودش اختصاص داده است.

 

نویسنده: کیاوش عزیزی

امین قاسمی نژاد استقلال تهران شهر خودرو نقل و انتقالات نیم فصل 1399 گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال تهران شهر خودرو نقل و انتقالات نیم فصل 1399 گل گهرسیرجان امین قاسمی نژاد مدیران استقلال برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی