Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:26:38 GMT

مشاغل پر خطر در تالش تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۷۶۰۰

مشاغل پر خطر در تالش تعطیل شد

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد حسین شاهکویی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری تالش با اشاره به چرخش ویروس کرونا از طریق ورود مسافران و برگزاری دورهمی ها و مراسم های عروسی و عزا از شهروندان خواست، پروتکل های بهداشتی را با دقت رعایت کنند.

وی گفت: برای  پیشگیری از گسترش ویروس در شهرستان، بجز مشاغل گروه ۱، بمدت دو هفته تمام مشاغل گروه ۲ و ۳ و۴ تعطیل است و در صورت تخطی از قانون در اولین اقدام بمدت ۲ هفته پلمپ خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار تالش افزود: در بازارهای محلی با نصب بنر، تعطیلی تا اطلاع ثانوی اطلاع رسانی شده و کلاس های آموزشگاه های خصوصی، حوزه های علمیه، باشگاه های ورزشی و نماز جمعه و نماز جماعت در ادارات نیز تعطیل است.
او از نیروی انتظامی خواست از تردد پلاک غیر بومی در شهرستان و تردد پلاک های بومی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ممانعت بعمل آورده و در صورت مشاهده تخلف، قانون را اعمال کنند و با برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی در مکان های غیرمجاز برخورد و برای مجازات به دادگاه معرفی کنند.
فرماندار تالش از شهرداری‌ها خواست تعطیلی طرح های گردشگری گیسوم، قروق و طرح های ساحلی و پارک های جنگلی بخش های مختلف شهرستان را ابلاغ و به گندزدایی خیابان ها و معابر اقدام کنند.
وی گفت: شبکه بهداشت و درمان مرحله دوم طرح شهید قاسم سلیمانی را آغاز کرده تا بیماران مبتلا به ویروس شناسایی و قرنطینه خانگی شوند و رابطین سلامت در خانواده ها موارد مشکوک را تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان قرنطینه کنند.
او به اصحاب رسانه توصیه کرد در شبکه های مجازی، وضعیت قرمز کرونایی را به مردم اطلاع رسانی و ضرورت رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی را تبیین کنند.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصناف تالش فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصناف تالش ویروس کرونا اصناف تالش فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد