Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان، ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان‌ یک نفر دیگر را در استان سمنان گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته ۳۴۱ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان شناسایی که ۲۴۴ نفر آن ها در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان‌ یک نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز تعداد جانباختگان این بیماری در استان به ۹۴۷ نفر رسید.

طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان، با ترخیص ۳۲ بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته، موارد بهبودی و ترخیص بیماران ویروس کرونا در این استان به ۸ هزار و ۱۶۷ نفر رسید.

بنا به اعلام این کمیته از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد کل مبتلایان استان 28 هزار و 562 نفر بوده که  ۲۰ هزار و ۹۴۶ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

بر اساس گزارش ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان، با افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان سمنان، شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان های مهدی شهر، سرخه و میامی در وضعیت نارنجی و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان استان سمنان کرونا در استان ویروس کرونا اطلاع رسانی ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.   مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.   به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود